• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Nestlé оголосила про початок глобального проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»

31 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Nestlé оголосила про початок глобального проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»

PRAGUE MARCH 25: The headquarters of Nestle chocolate factory in the capital city of Prague in the Czech Republic. Detailed view of the logo.

Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних компаній світу, які консолідувала компанія Nestlé і які готові разом вирішити проблему працездатної, але ще не працевлаштованої молоді.

 Під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі представники компаній-учасників Альянсу обговорили питання важливості розвитку молоді. Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé регіону Північної та Південної Америки, наголосив, що розвиток молоді в будь-яких проявах, які здійснює компанія Nestlé: тренінги та лекції, надання консультацій, працевлаштування на практику чи стажування, організація днів молоді чи залучення партнерів до таких проектів, як Альянс, – позитивно впливає на розвиток суспільства незалежно від того, які є проблеми в молоді в тому чи іншому регіоні.

До Альянсу долучилися нові партнери, яких відтепер 19. Серед них всесвітньо відомі Facebook, Starbucks, Mastercard і Microsoft. Головна мета – до 2022 року допомогти 6 мільйонам молодих людей віком до 30 років, надавши їм навички для нової роботи в майбутньому.

А проблема справді існує. Сьогодні понад 190 мільйонів людей у світі – безробітні, і 70% з них – це саме молоді люди. Молодь має втричі менший шанс бути працевлаштованою, порівнюючи з більш дорослими людьми. Тож компанія Nestlé разом із партнерами береться змінити цю ситуацію, зокрема й в Україні.

«Українська молодь талановита та перспективна, але, на жаль, має такі ж проблеми з працевлаштуванням, як молоді люди в усьому світі. Тож ми повинні подбати, аби цей непривабливий тренд змінився. Сьогодні, коли українська держава переживає непрості часи, молодь особливо потрібна працедавцям для змін у будь-якій сфері й у бізнесі насамперед. Тому ми закликаємо колег бути відкритими до молоді, до її стажування, практики й подальшого працевлаштування, адже віримо, що за молоддю майбутнє», – наголосив Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю.

Варто додати, що компанія послідовно опікується питаннями працевлаштування та розвитку молоді. Nestlé започаткувала ініціативу «Nestlé потрібна молодь». А за рік створила «Альянс заради молоді» для об’єднання зусиль з основними постачальниками в усій Європі щодо створення робочих місць для молоді. Ініціатива успішно реалізовується вже понад 5 років, компанія працює з молодими українцями в рамках глобальної ініціативи «Nestlé потрібна молодь», допомагаючи випускникам ВНЗ та молодим спеціалістам у працевлаштуванні. Майже 200 компаній об’єднали свої зусилля, щоб подолати безробіття серед молоді в Європі. Вони взяли на себе зобов’язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки.

«Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, який допомагає молодим людям стати успішними у своїй професії. Як наслідок, 50 000 молодих європейців знайшли роботу або тренінги в перший рік «Альянсу заради молоді». За рік дії ініціативи в «Альянсі заради молоді» понад 60% бізнес-партнерів у всій Європі істотно покращили практику найму молоді.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги: новинисуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.