• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

DIEVO та ефективно ‒ про персоналізовану фармацію

26 Грудня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
DIEVO та ефективно ‒ про персоналізовану фармацію
Share on FacebookShare on Twitter

Digital-агенція повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) виграла тендер на комплексний супровід проекту «Хемотека» у digital. Це єдиний в Україні сервіс, який приймає замовлення на персональні препарати для хіміотерапії. Виготовлення онкопрепаратів за індивідуальним рецептом – унікальне явище для української фармокології, і сервіс «Хемотека» – єдиний на українському ринку, що виготовляє протипухлинні препарати з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта.

Персоналізована медицина – абсолютно новий напрямок медицини в Україні, який вже довів свою ефективність у багатьох країнах Європи, а також у США. Особливо важливим і результативним є індивідуальний підхід при онкологічних захворюваннях. Протипухлинні препарати, створені за персональним рецептами, враховують усі індивідуальні особливості пацієнта, що дозволяє суттєво знизити побічний ефект, мінімізувати вартість лікування й зробити хіміотерапію більш результативною.

На даний момент в Україні діє один-єдиний сервіс персоналізованої фармації – «Хемотека». Це онлайн-платформа, яка дозволяє лікарям формувати індивідуальні схеми лікування онкозахворювань, а пацієнтам – отримувати препарати, розраховані і виготовлені за індивідуальними рецептами.

Просування сайту «Хемотека» в українському digital-просторі взяла на себе команда DIEVO, яка виграла тендер на послуги медіасупроводу, реклами і просування цього унікального сервісу онкофармаціі в українському сегменті інтернету і вже отримала перші результати.

За підсумками перших трьох місяців роботи до сайту «Хемотека» було залучено близько 8 тисяч нових відвідувачів; завдяки комплексному підходу та використанню різних комунікаційних каналів перші рекламні активності охопили близько 1 млн унікальних користувачів. У межах SMM-підтримки команда агенції тестувала ретаргетинг публікацій за базою лікарів та гео-таргетинг на профільні конференції, щоб побудувати знання про «Хемотека» у присутніх на івенті спеціалістів. Результатами кампаній стали якісні залучення вузької аудиторії. Надалі команда агенції має намір нарощувати темпи й охопити до 80% цільової аудиторії сервісу «Хемотека» – лікарів, пацієнтів онкоцентрів та їхніх рідних, а також благодійні фонди, що спеціалізуються на допомозі онкохворим.

«Тема лікування онкозахворювань та хіміотерапії є непростою навіть для людини, яка займається нею щодня. Для фахівців же з цифрових комунікацій ця тема є непростішою удвічі – адже ми говоримо не про звичайні продукти чи послуги. Ми говоримо про людське життя і про надію на одужання. Для команди нашої агенції робота над digital-супроводом сайту «Хемотека» – це не просто ще один робочий проект. Це можливість зробити свій внесок у порятунок людських життів. І будьте певні, що він буде максимально дієвим» – Іван Кучеренко, керуючий партнер агенції DIEVO.

«Оскільки одним із основних інструментів взаємодії з лікарями і пацієнтами є онлайн-платформа «Хемотеки» (https://chemoteka.com.ua/ua), у стратегії просування вагому частину займає digital. Персоналізований підхід до лікування в онкології – це дещо нове для України. Тому, передусім за допомогою онлайн-просування, ми плануємо побудувати знання як про персоналізовану фармацію в цілому, так і про «Хемотеку». Раді заручитися підтримкою молодого й професійного агентства DIEVO для просування нашого унікального онкофармацевтичного сервісу. Ми віримо, що зробимо протипухлинну терапію в Україні доступною!» – Олексій Дибань, digital маркетинг менеджер Центру персоналізованої фармації «Хемотека».

Теги: здоров'яновинисуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.