• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%: кейс «Нової Пошти Глобал»

12 Листопада, 2020
Час прочитання: 5 хв.
A A
Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%: кейс «Нової Пошти Глобал»
Share on FacebookShare on Twitter

«Нова Пошта Глобал» змінила назву і запустила нову комунікаційну платформу. «Ти можеш» — маніфест перших рекламних роликів, з яких почалася глобальна комунікація.

Складно знайти українця, який не знає про «Нову Пошту». Але про те, що в групі компаній є «Нова Пошта Глобал», яка займається міжнародною доставкою, знало вузьке коло людей. У першу чергу, це бізнес-клієнти, які шукали ефективні міжнародні логістичні рішення, — масштабувати свій бізнес за кордон, і фізичні особи, які замовляли на iHerb, AliExpress і користувалися послугою NP Shopping.

Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу «Нової Пошти Глобал» розповідає про запуск комунікаційної кампанії та про те, як це допомогло отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%.

Ольга Володіна, заступниця директора з питань розробки продуктів і маркетингу «Нова Пошта Глобал»

Складнощі в процесі запуску нової комунікації

Ми довго готувалися до запуску. Налагоджували бізнес-процеси до такого рівня, коли гучна комунікація буде дійсно нам на руку. Адже головне — не просто розповісти про компанію, а привести до нас клієнта і залишити його в нас.

Складність полягала в тому, що не було чіткої асоціації: «Нова Пошта Глобал» — доставка по всьому світу. Якщо потрібно було відправити або отримати міжнародну посилку, купити техніку або одяг за кордоном, про «Нову Пошту Глобал» думали далеко не в першу чергу. Все ускладнювалося й тим, що на момент старту нової комунікаційної кампанії велика частка українців в принципі не уявляла можливим купувати в глобальному онлайні: хтось через незнання, хтось через страх. Люди боялися самостійно здійснювати глобальний шопінг.

Тому робота на нас чекала тривала, по всіх комунікаційних фронтах. Адже, по суті, це перша повноцінна комунікація з 2015 року.

Робота агентства, якому довірилися

Основним критерієм вибору агентства для співпраці були успішно реалізовані, інтегровані кампанії з інтелігентним, розумним креативом. Надихнувшись роботами Michurin creative agency, маркетинг-команда зробила свій вибір. З моменту першого брифу і до запуску кампанії команда агентства готувалися рівно півроку. Стільки часу знадобилося, щоб створити ідею та інструменти, які вистрілили б точно в ціль.

Може здатися, що це занадто тривалий період, але це не так. Агентству потрібно було подолати відразу кілька складних челенджів: прорекламувати компанію за допомогою цікавої, інтелектуальної комунікації, прибрати бар’єр у людей купувати в глобальному онлайні, а також зробити абсолютно нове на тому полі, де до цього ніхто нічого не робив.

Зараз, згадуючи день, коли команда Michurin презентувала ідею справжнього, глобального онлайну, я пам’ятаю, як ми всі завмерли. Ідея била чітко в ціль. Ми сиділи, слухали, і ніхто з нас не зробив жодного коментаря — таке буває вкрай рідко 🙂

Гіпотеза нереальності та стратегія бренду

Грунтуючись на аналізі даних та власному дослідженні, команда агентства припустила, що українці вважають міжнародний онлайн чимось нереальним, що хвилює і збуджує. За кордоном — інша мова, інша культура. Якщо виникнуть якісь проблеми, люди не поїдуть вирішувати їх в умовний Лондон. У реальності в Житомир вони теж, скоріше за все, не поїдуть, але, принаймні це їм здається можливим.

Звівши інсайти, агентство сформувало гіпотезу нереальності. Звідси і стратегія бренду — доводити реальність міжнародної доставки в кожному моменті.

Почнемо з імені. Перший крок — назва компанії

На початку ми вирішили змінити назву. У міжнародній доставці людей буквально лякала «міжнародність» (International). Слово Інтернешнл створювало кордони, а Глобал, навпаки, символічно їх стирало. Тому компанія «Нова Пошта Інтернешнл» трансформувалася в «Нова Пошта Глобал». Оновлена назва звучить голосніше, ближче і зрозуміліше, тому що глобальні речі стосуються всіх.

Ідея глобальності дозволила нам вийти за рамки існуючої категорії міжнародних доставок. Усі наші конкуренти грають на умовному полі міжнародності. Запропонована ідея давала можливість вийти з цієї категорії і створити нову — глобальної доставки, тим самим стати ближче клієнту.

Нова Пошта Глобал

Другий крок — запуск комунікаційної кампанії

Щоб запустити робочу комунікаційну кампанію, потрібна була проста ідея, що не перетягнула б увагу від продукту. Під це завдання найкраще підійшла платформа «Ти можеш!» — ефективний креатив від агентства Michurin. Сенс його в тому, що ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як підняти ногу або закрити двері.

Щоб втілити цю ідею нативно, обрали перевірений спосіб — відеоролики в форматі живих інтерв’ю. В них люди говорять про свої звичайні можливості, які безпосередньо не пов’язані з доставкою, але саме можливості «Нова Пошта Глобал» дозволяють їх масштабувати. Почали з іміджевого ролика-маніфесту, а продовжили серією продуктових роликів і нативною банерною рекламою.

Робота в полі, синергія і 7 роликів за 2 дні

Існує думка, що робота без ітерацій, перезйомки та погоджень у кілька етапів — неможлива. Але не цього разу!

У нашому випадку була синергія у всьому. Ми були присутні на знімальних змінах, всіх етапах підготовки та постпродакшну. Разом підбирали акторів, робили монтаж і озвучку. У підсумку створили 7 роликів за 2 дні! В процесі роботи я ще раз переконалася: нам пощастило працювати з командою професіоналів. Під час зйомок було налалагоджено кожну дію. Наше бачення з режисером та знімальною командою багато в чому збігалося: як вибудувати кадр, якими мають бути актори, музика, світло, і головне — що ми хочемо бачити в результаті.

За знімальний процес відповідали Adrenalin Brothers Production. Два знімальних дні пройшли з випередженням графіку, без затримок і запізнень. До слова, про музику. Для ролика-маніфесту музику написав Cape Cod.

Завдання і цілі рекламної кампанії

Одне з найскладніших завдань дісталося медійникам Dentsu Agency. Якщо раніше компанія заточувала рекламні кампанії на отримання лідів, охоплень, кліків та переходів, то цього разу завдання для медіаагентства були повністю змінені.

Мета — доставлені замовлення і збільшення оборотів.

Перш ніж розпочати рекламну кампанію, ми визначили для себе три основних цільових аудиторії:

  • фізособи — ті, хто купують за кордоном;
  • фізособи, хто отримують або відправляють міжнародні посилки;
  • бізнес-аудиторія.

На них зосередили таргетинг.

Також на старті домовилися, що вимірювати кампанію тільки переглядами, кліками та реєстрацією нових клієнтів неефективно. Часто буває, що новий клієнт прийде, зареєструється, але ніяких дій у подальшому не зробить. Тому визначили показник результату — збільшення оборотів. Це складне завдання, нам довелося «помучити» медіаагентство.

Фінальні цифри

В результаті рекламна кампанія отримала вибуховий ефект: за перші 3 тижні вдалося привести в компанію більше 30% нових бізнес-клієнтів. Вийшло залучити зацікавлену аудиторію, яка після реєстрації почала активно робити замовлення. В цілому, кількість нових клієнтів значно збільшилася.

Показники зростання кількості клієнтів:

  • В2В-напрямок — приріст на 34%;
  • експорт фізичних осіб — приріст на 62%;
  • iHerb — приріст на 47%;
  • NP Shopping — приріст на 44%;
  • AliExpress — приріст на 34%.
Ти можеш купувати на iHerb з Nova Poshta Global
Ти можеш експортувати та імпортувати вантажі з Nova Poshta Global
Ти можеш продавати ти відправляти за кордон з Nova Poshta Global
Ти можеш продавати та відправляти за кордон з Nova Poshta Global
Ти можеш купувати онлайн за кардоном з Nova Poshta Global
Ти можеш купувати онлайн за кардоном з Nova Poshta Global

Детальніше про кейс кампанії можна також прочитати тут.


Читайте також: Fedoriv Agency разом з режисером стрічки «Мої думки тихі» Антоніо Лукічем створили нову рекламну кампанію для «Нової Пошти»: про коробки, про людей, про те, як «просто доставка» стала частиною життя.

Теги: Michurinбрендингкейскомунікаціїкреативнова пошта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.