Національний музей історії України презентує ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробило креативне агентство TABASCO, щоб підтримати музей у прагненні стати сучаснішим. Одним із ключових елементів ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ.
Федір Андрощук, генеральний директор Національного музею історії України, підкреслює: «Новий бренд — це не просто зміна обкладинки. Для кардинальних змін потрібен час. І ми маємо чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не лише про зберігання та демонстрацію експонатів. Образ мосту унаочнює прагнення поєднувати часи та культури. Новий бренд маніфестує стратегію розвитку музею».
Графічний знак логотипу — літера М — говорить про поєднання двох берегів України — лівого та правого, а також символізує, що саме у МІСТ зустрічаються минуле та майбутнє, єднаються цивілізації та знання.
Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO: «Працюючи над проєктом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ?”. Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен (Музей мистецтва Метрополітен, відомий художній музей у США, — Прим. Ред.) у Нью-Йорку називає себе Мет’ом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи та сенси, котрі точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ»
Знак М трансформується та стає динамічним. Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий. Їх можна використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею залежно від тематики.
Креативна команда також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об’єктів — візиток, постерів, бейджів тощо — створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія — це неперервна низка подій, пов’язаних між собою.
Фотозображення компонується у форму, яка створена на основі знаку. Вона також є динамічною і, граючись з формою, ми отримуємо можливість гармонійно використовувати її на різних форматах. Для outdoor-афіш ідея поєднання була реалізована шляхом нестандартної компоновки тексту та ланцюгового розміщення зображень виставки.
«Наша мета — щоб Національний музей історії України став культовим місцем для молоді, а для цього стиль музею повинен мати зміст, бути модним і нести сенс», — вважає команда TABASCO, яка працювала над ребрендингом.
Ребрендинг розробляли креативники TABASCO — Chief Design Officer Світлана Горовенко та дизайнер Вікторія Васильєва.
Читайте також про те, як команда Y agency зробила ребрендинг музею КПІ.