Київський девелопер ENSO розробляє, реалізує і керує проєктами в сфері житлової та комерційної нерухомості. У компанії багато різних проєктів, та комплекс FJORD для забудовника — особливий. Для нього агентство креативних рішень Grape створило нову візуальну комунікацію.
Комплекс розташований у престижному районі Києва — Печерському. Неподалік від центру, з розвиненою інфраструктурою. Житловий комплекс має неординарну будову: він складається з 9 каскадів з окремими входами, видовими терасами та внутрішньою закритою територією з арт- і кінетичними об’єктами.
У Grape зрозуміли, що різноманітність, каскадність і неординарність FJORD у всьому — від кількості поверхів до планувань квартир і зон відпочинку. Тут майже кожна квартира, кожен балкон мають нестандартне планування.
Так і виникла ідея про «Планування на кожен план».
Адже люди живуть планами: планами переїхати, завести собаку, почати бігати з понеділка.
А у FJORD на кожен план підберуть своє планування.
Читайте також: як був придуманий маркетинг житлової нерухомості в Києві — інтерв’ю з засновниками агентства Brain Tank.