• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Оплата за действие: почему банки все чаще выбирают СРА-канал для продвижения своих продуктов в Интернете

6 Вересня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Оплата за действие: почему банки все чаще выбирают СРА-канал для продвижения своих продуктов в Интернете

Successful businesswoman sitting at desk in casual clothes and inputting her password and login to carry out online banking operation on digital tablet in the office

Share on FacebookShare on Twitter

Все больше банков используют digital в качестве канала привлечения новых клиентов. Это привело к значительному увеличению доли СРА в онлайн-продажах банковских продуктов. С 2016 года количество банков, подключившихся к платформе Admitad, выросло с четырех до одиннадцати и продолжает увеличиваться. Некоторые партнеры указывают  долю affiliate в 20% до 50%  от общего объема дистанционных продаж.

«Все компании стараются оптимизировать затраты на привлечение клиентов, а модель «оплата за действие» позволяет эффективно использовать бюджет, оплачивая только качественный трафик. Чаще всего банки платят вебмастерам за подтвержденную заявку на кредитный продукт, здесь есть возможность указать критерии валидности лида, например не платить за недозвоны, или заявки потенциальных заемщиков, которые не подходят по портрету клиента: возраст, ГЕОтаргетинг и т.д. Другие виды Интернет-рекламы такой возможности не дают. Так, в контекстной рекламе нужно платить за все клики независимо от того, были ли они результативными,» – комментирует Наталья Мостовая руководитель направления по финансам и онлайн-сервисам отдела по работе с рекламодателями Admitad Ukraine.

Банки, которые подключились к СРА

Среди продуктов, на который банки привлекают трафик, наибольшей популярностью пользуются кредиты наличными и кредитные карты.

В среднем ставка за заявку составляет 45-60 грн, однако время от времени банки совместно с платформой Admitad проводят финансовые марафоны и увеличивают ставки для веб-мастеров с целью предотвращения сезонных просадок трафика. Таким образом, использование возможностей affiliate-маркетинга помогает банкам уберечься от снижения объемов продаж и даже их увеличить. Так, по результатами последнего марафона MoneyRun общий прирост трафика составил 22%, в то время, как в мае-июне обычно наблюдается снижение трафика на 30%.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги: новинитехнологіїфинансы

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

PR MRTHN «У дзеркалі реальності»: нові стандарти чесності та довіри в комунікаціях

4 Листопада, 2025
М'язи

ВІЗУАЛ МАЙБУТНЬОГО: ЯК OMG ПРОКАЧАЛИ АІ-ШКОЮ ПРОДУКТОВИЙ КОНТЕНТ KINGSTON

7 Листопада, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.