7 і 8 вересня в НСК «Олімпійський» пройде ІІІ Форум Креативних Індустрій. Якщо ви якимось чином пов’язані із маркетинговими комунікаціями або рекламно-медійним бізнесом – вам обов’язково потрібно відвідати Форум.
Для чого?
На Форумі нарешті стане зрозуміло, що креатив рекламною галуззю НЕ обмежується. Світ креативу ширший, різноманітніший і багатовимірніший, ніж найгеніальніший 30-секундний спот про підгузки. Реклама – частина цього світу, але вже давно не окрема планета. Тому нам важливо нарешті усвідомити нашу роль в світі креативу, в суспільстві, в державі, у всесвіті. Нам – представникам різних сегментів бізнесу, що працюють в інтелектуальних індустріях, яких об’єднує нестандартне мислення, здатність пристосовуватись і впроваджувати інновації – все те, що й називається креативом.
Поглянути на буденний світ через калейдоскоп незвичайних рішень можна буде після надихаючих виступів наших спікерів, серед яких:
Ігор Тарнопольський, продюсер Jamala і Laud, керуючий партнер Kiev Lights Fest,
Валерій Жидков, один з авторів студії «Квартал 95», сценарист багатьох телевізійних проектів, ведучий популярних програм «Вечірній Київ» і «ЧистоNews»,
Майкл Щур, культовий медійник, “обличчя і голос” «Телебачення Торонто»,
Ольга Захарова, незалежний медіа-консультант, в минулому директор зі стратегічного маркетингу «Медіа Групи Україна»,
Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week.
Стефан Гуров, спортивний менеджер, организатор і керівник компанії Top Five Management, який серед інших розвиває ракетку № 1 України та № 3 світу Еліну Світоліну.
Наталі Ракоч, Гуру міжнародного рівня зі створення і виведення на міжнародний ринок нових марок в б’юті-індустрії.
Федір Бойцов, Засновник одеського ГО Pixelated Realities, експерт з оцифрування культурної спадщини.
Ксав’є Гарно, Міжнародний продюсер, власник французького агентства YOU PROD. Розробляв та впроваджував промо міжнародних зірок: Морріконе, Легран, Сегал, Жарр, Шаолінь Манкс.
Валерій Пекар, Президент компанії “Євроіндекс”, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи та Львівської Бізнес-Школи Українського католицького університету, автор двох книжок та більше 250 статей з менеджменту, маркетингу, футурології.
Альона Романюк, Фахівець з комунікації, PR-консультант, медіа-тренер. Редакторка проекту ІРРП «По той бік новин».
Світлана Привалова, Головний редактор арт-видавництва “Nebo BookLab Publishing“, упорядник книжкових серій “Галерея чуття”, “Двомовна класика”, “Поезія21”, лектор-читач.
Валерія Ізюмова, Ранкова запальничка та креативна голова радіостанції DJFM. Ведуча/ редактор шоу «Ранковий кач», журналіст/ редактор рубрики «DJNews”.
Ольга Крупська – Президент NDI Foundation – неурядової організації, яка займається розвитком технологічної економіки в нашій державі.
Віталій Кокошко – Засновник рекламного агентства Kinograf, яке тричі ставало «Найефективнішим агентством року» в Україні. Володар семи Гран-прі і більше 350 нагород креативних рекламних фестивалів.
Геннадій Курочка, Керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. Головний розробник та креатор PR-концепцій позиціонування України на міжнародній арені
Павло Вржещ, Співвласник і креативний директор агентства Banda, яке в 2018-му році виграло Каннського лева і отримало 7 нагород Red Dot, в тому числі гран-прі – найпочеснішу нагороду в світі дизайну.
І це лише деякі серед 100 спікерів, які вже підтвердили свою участь! Більш докладно ознайомитися з програмою та експертами можна на сайті Форуму.
УВАГА: інформація регулярно оновлюється і доповнюється.
Окрім цього, 7 вересня у рамках блоку “Маркетинг та комунікації” під час панельних дискусій будуть підняті такі теми:
Як отримати перемогу на Cannes Lions?
Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.
Учасники:
Геннадій Курочка – керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. співзасновник Українського Кризового Медіа Центру, який у 2017 році отримав “Бронзового Лева” в номінації Entertainment For Music за ролик «Ukraine Witness».
Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda, та Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique, спільна робота яких за брендинг Євробачення-2017 отримала «Бронзового Лева» в номінації Design Lions.
Молоді Леви – чи варто “паритися”?
Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.
Учасники:
Олександр Смирнов – креативний директор, партнер TABASCO, Президент Клубу Арт-директорів України.
Слава Денис – креативний директор Cheil Ukraine, лектор рекламних шкіл, член журі міжнародних конкурсів креативу.
Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine у своєму арсеналі має більше ніж 100 нагород міжнародних фестивалів.
Брендінг та позиціювання країни – що ще не так?
Модератор: Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.
Учасники:
Артем Біденко Державний секретар Міністерства інформаційної політики.
Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda
Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique
Дмитро Барсуков – СЕО Young & Rubicam Ukraine
Тетяна Жданова – засновник агенції корпоративного брендингу Brandhouse.
Організатором Форуму виступає Офіційне представництво Cannes Lions в Україні. Тому атмосфера Форуму буде максимально наближена до атмосфери на набережній Круазетт і Палацу Фестивалів. Чого тільки варті скринінги найкращих робіт Cannes Lions за останні 5 років!
Опинитися в Каннах можна всього за декілька кліків – welcome.
Поспішай придбати квиток вже зараз, бо «Ранні пташки» скоро відлетять.
Організатори: Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та reklamaster.com
За інформаційної підтримки Українського Культурного Фонду
Генеральний медіа-партнер – 1+1 Медіа
Генеральний інформаційний партнер – ЛІГА.НЕТ
За підтримки: Креативна Європа Україна, студія “Квартал 95”, KYIV MEDIA WEEK, МRМ, DCU, Планета Кіно, PRIME Group, Business Radio Group, DJFM, NDIF.