• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Точка зору

Роман Гавриш: "Хочется больше квалифицированных кадров на рынке"

26 Вересня, 2014
Час прочитання: 2 хв.
A A
Роман Гавриш: "Хочется больше квалифицированных кадров на рынке"
Share on FacebookShare on Twitter

Роман Гавриш, наверное, один из наиболее харизматичных представителей украинской рекламной индустрии. Он успешно управляет самым эффективным диджитал-агентсвом Украины — Aimbulance, много времени вкладывает в самообразование и успевает делиться полученными знаниями и опытом со своими студентами, курируя диджитал-направление в Киевской Академии Медиа Искусств. В своем блиц-интервью Роман рассказывает новом поколении рекламщиков, главных принципах Aimbulance и о радостях отцовства, когда детям нравится твоя работа.

Расскажи про свои ранние годы в индустрии. Запомнились ли какие-то курьезные случаи, над которыми теперь можно мило повеселиться?

– Ранні роки реклами в мене проходили в компанії UMC. Я тоді був абсолютно зелений. Здається, що все, що я тоді робив,було курйозом. Ты был наемным сотрудником в агентстве и стал одним из основателей своего собственного.

Помнишь ли ты свой первый импульс к собственному делу, как быстро ты оказался по другую сторону и какое ключевое качество или умение тебе помогло в этом?

– Мене з UMC/MTS одразу запросили на позицію директора з невеликою часткою в бізнесі (Brainberry). Головним викликом було перейти з «гарантованого» формату компенсації на performance-based оплату. Головним стимулом до зміни стало бажання розвиватися і робити те, що хочеш і як хочеш.

Можешь рассказать детальнее о процессе работы в вашем агентстве, какие у вас есть уникальные черты или методология?

– Ми якраз зараз закінчуємо роботу над описом нашої методології роботи для широкої громадськості. Бо це доволі обширний шматок тексту виходить — він більший за рамки цього інтерв’ю. Проте, якщо коротко — то наша методологія базується на раціонально-орієнтованому підході до реклами. Ми не працюємо без детального вивчення трьох речей: ринку на якому працює клієнт, споживача та самого бренду/продукту. Коли я говорю про вивчення — то маю на увазі дослідження, головним чином.

Что сильнее всего повлияло на ваш подход к работе?

– Наш підхід до роботи, в першу чергу, виходить з бажання бути корисними. Ми дуже чітко розуміємо, що таке win-win. І думаємо, що дуже важливо щоб в українському бізнесі ставало більше розуміння, що заробляти треба не «на комусь», а «з кимось».

Ты получаешь удовольствие от работы?

– Так. Фантастичне.

Лучшая реклама, которая сейчас онлайн/в эфире?

– Окрім нашої?)) Не знаю. Чесно не дуже слідкую за роботою інших.

Что для тебя самое интересное в креативной индустрии?

– Те, що ти працюєш з дуже різними бізнесами. Я вже в якомусь інтерв’ю казав, що це як проживати різні життя) Щоразу щось нове.

Как ты объясняешь своему ребенку, куда папа ходит на работу каждый день и что он там делает?

-Кажу, що роблю рекламу. Мене дуже тішило, коли якось застав їх за переглядом нашої реклами для ТМ «Молокія» (пре-ролл перед мультиками на Youtube) — запитав: «вам подобається?». Вони відповіли: «так, дуже». Це, певне, одна з найбільш важливих оцінок для моєї роботи.

Какой главный урок ты выучил, будучи управляющим партнером на протяжении стольких лет?

– Все не так як виглядає з першого погляду. Це стосується і споживацької поведінки, і успіху, і чужих кейсів тощо. І як висновок звідси: єдина система оцінки всього що ти робиш — це ти сам і твої бажання/мрії, все решта — нюанси.

Главный совет для тех, кто только начинает свою карьеру в рекламе?

– Переконайтеся, що це дійсно те, чим ви хочете займатися.

Что думаешь про сегодняшнюю молодежь на рынке, чего им не хватает и что у них есть, чего не было у вас?

– Думаю у них всьо чудово — у них не було радянського минулого — це, мені здається, головна перевага. Чого не вистачає — вимогливості до себе і до своєї роботи. А також терпіння. Всі хочуть надто швидкого розвитку кар’єри. І тому часто перевага надається стрибанням з агенції в агенцію замість того щоб працювати над навичками.

Что значит быть хорошим специалистом в диджитал?

– Думаю, мати список успішних проектів за плечима.

Какой главный вопрос должен задать себе будущий работник диджитал агентства?

– Чи я точно знаю куди іду і що хочу саме цього? Більшість людей думає, що це якась розвага — робота в рекламі і цифрі тим більше.

Почему тебе интересно вести курс Digital в КАМА?

– Хочеться більше кваліфікованих кадрів на ринку.

Как строится обучение на твоем курсе, что в программе особенного?

– Я думаю, це найбільш структурований формат подачі інформації про цифрові комунікації, які тільки можна отримати на наших теренах.

Какой основной навык или умение появляется у студентов твоего курса?

– Навички не з’являться протягом цього курсу, бо занадто мало часу для практичних занять. З’явиться розуміння цифрових комунікацій та їхнього місця у загальній структурі маркетингових комунікацій та те, як можна вирішувати бізнес-задачі за допомогою цифри.

Над чем ты сейчас работаешь?

– Працюю над методологією «зв’язки комунікаційних активностей в цифрі та бізнес-результатів в FMCG-категорії». Думаємо над тим, як розділити показники різних каналів комунікації в рамках однієї кампанії, щоб можна було робити оптимізацію та коректну оцінку цінності окремого каналу. Також працюємо над з’ясуванням впливу earned media на зміну показників Brand Health: як правильно міряти earned media, як можна і чи можна виміряти reach та freaquency для earned media, як кампанії з великими earned media показниками впливають на Spontaneous Brand Awareness, Top of Mind тощо.

Теги: интервью

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»
Інтерв'ю

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

11 Вересня, 2020

Режиссер Владимир Лерт родился в Латвии, а в конце девяностых иммигрировал в США. Там он окончил университет в Санта Барбаре и стал активно работать на голливудских съемочных площадках. Владимир принимал...

Читати даліDetails

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

Валерий Примост: Настоящий сторителлинг — всегда об изменении мира к лучшему

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.