15-17 травня у Києві проходитиме головний медіафорум країни. Організатор – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбудеться в партнерстві з Шведським агентством з міжнародного розвитку (SIDA), за підтримки Deutsche Welle Academie.
MIT увібрав у себе найпомітніші заходи НАМу. Такі, як міжнародний форум «Цифрове мовлення в Україні» та Радіо.UA, а також став платформою для нової спільної події НАМ та DW Akademie події – Форуму медіа менеджменту.
Провідні медіаменеджери країни зберуться в Mercure Congress Centre (вул. В. Гетьмана 6, 4 поверх, зал- «Довженко», м. Київ) на захід. Kyiv MIT – це робочий гарячий дискусійний майданчик, на якому учасники залучаються до роботи над вирішенням актуальних медіа питань. На учасників чекають: 3 дні концентрованого досвіду та нових знань в форматах панельних дискусій, презентацій успішних кейсів, майстер-класів, нетворкінгів та партнерських зустрічей.
Основні теми:
- Як досягти фінансової та організаційної стабільності українських медіа?
- Куди рухається цифрова реформа?
- Чи є результати впровадження цифрового радіо в Україні?
- Що змінюється в медіа звичках аудиторії і як це використовувати?
- Як впливають нові технології на розвиток аудіо контенту?
- Чи померла пряма реклама?
- «Джинса», продакт плейсмент та нативна реклама. В чому різниця?
- Успіхи та перспективи розмовних радіо форматів;
- Світовий досвід співрегулювання контенту для України;
- Радіовимірювання;
- Супутникове ТБ для регіональних телекомпаній;
- Соціальна реклама: тягар, обовʼязок чи можливість?
- «Яка технологія: IPTV, OTT, DTV, VR, AR переможе і визначатиме майбутнє відеоконтенту?»
Стейк-холдерами KYIV MIT стануть: українські та закордонні топові медіа практики, експерти, рекламники і регулятори, топ менеджери радіо, ТВ і он-лайн платформ, комерційні та діджитал директори компаній, медіатренери та консультанти.
Спікери:
- Зураб Аласанія, голова Правління Національної суспільної телерадіокомпанії;
- Ольга Захарова, голова експертної ради Української телевізійної академії, незалежний медіаконсультант;
- Роман Андрейко, генеральний директор ТРК «Люкс»;
- Тетяна Лебедєва, голова Наглядової Ради Суспільної телерадіокомпанії;
- Ольга Большакова, керівниця Центру адвокації Незалежної асоціації телерадіомовників;
- Ганна Добривечір, медіаексперт;
- Андрій Таранов, партнер групи Kwendi;
- Сергій Бойко, Засновник Незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA;
- Дмитро Хоркін, Генеральний продюсер “Українського радіо”;
- Олександр Бузюк, виконавчий директор Громадського радіо;
– та багато інших.
Найцікавіше:
- Медіаменеджери з України, Білорусі, Молдови презентують по одному успішному інструменту, який вже довів свою ефективність
- Майстер – класи для учасників
- Успішні кейси радіореклами
- Дружні експертні розмови про успіхи та перспективи розмовних радіо форматів та ще багато чого)
Якщо ви – комерційний директор, обовʼязково беріть із собою рекламного менеджера та програмного директора, та завітайте на Kyiv MIT разом!
Адже, медіафорум Kyiv MIT – це місце, де зростають команди!
Отже, ви готові зарядитися успіхом та надихнутися новими інсайтами? Жміть посилання заявки на реєстрацію: http://mitinkiev.com
Реєстрація є обов’язковою !
Детальна програма заходу: http://mitinkiev.com/#schedule
Вартість участі для:
– компаній – членів Незалежної асоціації телерадіомовників- безкоштовно;
– представників державних установ, медіа Громадських Організацій- безкоштовно (за наявності листа за підписом керівника);
– партнерів та інфопартнерів конференції – за промо кодом- безкоштовно;
– для всіх інших учасників вартість участі указана тут: http://mitinkiev.com/
Контакти: E–mail: pr@nam.com.ua 044 254-5556,