Зараз або ніколи! Остання можливість подати свої креативні проекти на один із найбільш вагомих фестивалів Європи – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018.
Фестиваль відкритий для учасників у 12 конкурсах та у більше ніж 120 категоріях:
- Film
- Film Craft
- Print & Publishing
- Out Of Home
- Radio & Audio
- Design & Branding
- Digital & Mobile
- Advertising Campaigns
- Media
- Branded Content & Visual Storytelling
- Industry Categories
- Best Marketing Innovations
Оргкомітет нагадує, що робота вважається поданою на 19-ий КМФР лише після запиту рахунку на сайті kiaf.com.ua.
Дедлайн подачі робіт вже сьогодні – 4 травня.
Не пропустіть нагоду взяти участь у конкурсній програмі КМФР, віддавши свої проекти на оцінку лідерам міжнародної арени в галузі рекламних комунікацій, а також заробивши визнання серед колег, друзів, знайомих, і, звичайно ж, суперників.
Якщо у вас виникнуть запитання, звертайтеся в оргкомітет фестивалю: [email protected] (Ольга Підгорська), [email protected] (Катерина Грабовська) або телефонуйте +38 (044) 490 90 30.