• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations

5 Квітня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations
Share on FacebookShare on Twitter

До дедлайну 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами залишилось не так багато часу, тому оргкомітет оголошує команду суддів Best Marketing Innovations. Журі буде працювати під керівництвом Павла Таяновського, директора з трансформацій Carat Ukraine.

Вже п’ятий рік поспіль конкурс проходить за підтримки комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine.

Best Marketing Innovations є національним конкурсом, подані роботи на який мають демонструвати креативний та інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії та креативний підхід, що в результаті покаже максимальну віддача від продемонстрованого комунікаційного рішення. Серед членів суддівської команди лише стратеги комунікаційних агентств та холдингів.

Голова журі, Павло Таяновський, прокоментував критерії оцінки кейсів: «За останні роки конкурс Best Marketing Innovations зміг знайти своє місце серед інших номінацій. Якщо у перші роки журі проводило засідання в серйозних дебатах, що саме відносити до маркетингових інновацій, а що ні, то у 2017 році у журі був чітко виявлений консенсус з приводу цього питання. І фокус був на оцінці якості ідеї та виконання. Нам з року в рік доводиться оцінювати інновації різного толку та роду. Тому набір критеріїв достатньо широкий. Я дивлюся вперед з великим оптимізмом та впевнений, що ми побачимо якісні та оригінальні рішення».

Зустрічайте стратегів, які будуть оцінювати роботи в конкурсі Best Marketing Innovations на 19-ому КМФР:

  • Голова журі – Павло Таяновський, директор з трансформацій Carat Ukraine
  • Андрій Андрющенко, СЕО, IPG Mediabrands Ukraine
  • Валерій Батушанський, керуючий директор Dentsu Media Ukraine
  • Наталя Булбук, операційний директор TWIGA Ukraine
  • Марина Григоренко, керуючий директор Zenith
  • Руслан Гутников, виконавчий директор OMD Ukraine Intelligence
  • Наталя Деянова, директор зі стратегічного планування Havas Group Ukraine
  • Олена Колесникова, директор зі стратегії та нового бізнесу BBDO Ukraine
  • Ольга Мамаєва, директор з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa
  • Сергій Урин, керуючий директор THINKMcCANN

Варто нагадати, що нагороди, отримані в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволять відвоювати додаткові бали в рейтингу Best Marketing Teams 2018, а також в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, який традиційно підбиває підсумки Київським Міжнародним Фестивалем Реклами.

Павло Таяновський також розповів про важливість КМФР для рекламного ринку: «КМФР – це головний Фестиваль країни. І це вкрай важливо з огляду на швидкий поворот від глобальності до локальності. Частково я буду розповідати про цей поворот під час свого виступу на КМФР. Мені кожного разу шкода, коли я помічаю відсутність багатьох людей з рекламно-комунікаційної галузі в залі. Ми не повинні ставитися до свого середовища виключно як споживачі. Потрібно не тільки брати, а й віддавати. Не тільки вимагати, а й навчати. Не тільки критикувати, але і заохочувати, підтримувати. Зрозуміло, що всі маркетологи і рекламісти надзвичайно зайняті і перевантажені люди, але КМФР є найважливішим елементом маркетингово-рекламної екосистеми і кожен з нас повинен вносити свій вклад в його розвиток ».

Поспішайте з подачею ваших кейсів, адже дедлайн вже 20 квітня!

Деталі фестивалю, правила участі, вартість, а також додаткову інформацію доступні на сайті kiaf.com.ua.

Теги: маркетингрекламафестивалі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025
Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.