• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations

5 Квітня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations
Share on FacebookShare on Twitter

До дедлайну 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами залишилось не так багато часу, тому оргкомітет оголошує команду суддів Best Marketing Innovations. Журі буде працювати під керівництвом Павла Таяновського, директора з трансформацій Carat Ukraine.

Вже п’ятий рік поспіль конкурс проходить за підтримки комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine.

Best Marketing Innovations є національним конкурсом, подані роботи на який мають демонструвати креативний та інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії та креативний підхід, що в результаті покаже максимальну віддача від продемонстрованого комунікаційного рішення. Серед членів суддівської команди лише стратеги комунікаційних агентств та холдингів.

Голова журі, Павло Таяновський, прокоментував критерії оцінки кейсів: «За останні роки конкурс Best Marketing Innovations зміг знайти своє місце серед інших номінацій. Якщо у перші роки журі проводило засідання в серйозних дебатах, що саме відносити до маркетингових інновацій, а що ні, то у 2017 році у журі був чітко виявлений консенсус з приводу цього питання. І фокус був на оцінці якості ідеї та виконання. Нам з року в рік доводиться оцінювати інновації різного толку та роду. Тому набір критеріїв достатньо широкий. Я дивлюся вперед з великим оптимізмом та впевнений, що ми побачимо якісні та оригінальні рішення».

Зустрічайте стратегів, які будуть оцінювати роботи в конкурсі Best Marketing Innovations на 19-ому КМФР:

  • Голова журі – Павло Таяновський, директор з трансформацій Carat Ukraine
  • Андрій Андрющенко, СЕО, IPG Mediabrands Ukraine
  • Валерій Батушанський, керуючий директор Dentsu Media Ukraine
  • Наталя Булбук, операційний директор TWIGA Ukraine
  • Марина Григоренко, керуючий директор Zenith
  • Руслан Гутников, виконавчий директор OMD Ukraine Intelligence
  • Наталя Деянова, директор зі стратегічного планування Havas Group Ukraine
  • Олена Колесникова, директор зі стратегії та нового бізнесу BBDO Ukraine
  • Ольга Мамаєва, директор з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa
  • Сергій Урин, керуючий директор THINKMcCANN

Варто нагадати, що нагороди, отримані в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволять відвоювати додаткові бали в рейтингу Best Marketing Teams 2018, а також в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, який традиційно підбиває підсумки Київським Міжнародним Фестивалем Реклами.

Павло Таяновський також розповів про важливість КМФР для рекламного ринку: «КМФР – це головний Фестиваль країни. І це вкрай важливо з огляду на швидкий поворот від глобальності до локальності. Частково я буду розповідати про цей поворот під час свого виступу на КМФР. Мені кожного разу шкода, коли я помічаю відсутність багатьох людей з рекламно-комунікаційної галузі в залі. Ми не повинні ставитися до свого середовища виключно як споживачі. Потрібно не тільки брати, а й віддавати. Не тільки вимагати, а й навчати. Не тільки критикувати, але і заохочувати, підтримувати. Зрозуміло, що всі маркетологи і рекламісти надзвичайно зайняті і перевантажені люди, але КМФР є найважливішим елементом маркетингово-рекламної екосистеми і кожен з нас повинен вносити свій вклад в його розвиток ».

Поспішайте з подачею ваших кейсів, адже дедлайн вже 20 квітня!

Деталі фестивалю, правила участі, вартість, а також додаткову інформацію доступні на сайті kiaf.com.ua.

Теги: маркетингрекламафестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

Ролик Coinbase містить лише QR-код, що плаває на пустому екрані

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.