З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників.
Ініціатором Тижня став найбільший онлайн-ритейлер України ROZETKA. Компанія закликає малих українських виробників приєднуватися до проєкту, створювати спеціальні пропозиції та знижки, а всіх українців — підтримати локальних виробників, купуючи товари та розповідаючи про улюблені українські бренди в соцмережах.
«У США вже десять років існує Small Business Saturday — день, коли вся країна підтримує та популяризує локальних виробників, — коментує співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін. — Ми вирішили започаткувати таку традицію в Україні, адже малий бізнес, який активно розвивався, зараз під загрозою. Ми віримо, що Тиждень малих українських виробників стане щорічною традицією і буде користуватися не меншим попитом, ніж Чорна п’ятниця».
У рамках Тижня на сайті ROZETKA з’являтимуться спецпропозиції з товарами малих українських виробників. Але приєднатися до проєкту може будь-хто. Локальні виробники можуть завантажити спеціальні наліпки Тижня для своїх магазинів, соцмереж або сайту, зробити спеціальні пропозиції чи знижки на свої товари, а також об’єднуватися з іншими брендами в цікаві колаборації.
Українців у рамках Тижня закликають:
- купувати товари малих українських виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
- розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
- підтримати нову традицію: встановити тематичну рамку на аватар у Facebook та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories.
Окрім спецпропозицій, протягом тижня ROZETKA розповідатиме про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах. Також у вільному доступі будуть розміщені наліпки на підтримку малого бізнесу, які кожен охочий зможе надрукувати і розмістити в себе.
Пропонуємо вам також зануритись і цікаві, смішні, часом, складні розмови з представниками різних креативних індустрій України — у проєкті «Філософський Сад». Читайте в лонгрідах та слухайте у подкастах про те, що їх спонукає впливати на креативні індустрії, що відрізняє митця від бізнесмена та що їх об’єднує.