Scholz & Friends Kyiv створили рекламну кампанію для 19-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яку об’єднала концепція «Новий виклик – нове життя».
Всім знайома фраза «побувати в чужій шкурі», чи не так? Саме вона в точності передає щоденну працю сучасного рекламіста. Щоб зрозуміти свого споживача – потрібно прожити його життя, думати його думками, стати ним. Кожен новий проект, новий виклик – це нове життя, зовсім інше.
«Хто з нас буденних ввечері в барі не нив перед друзями, як нудно все життя думати про чипси і памперси? А вранці приходив на роботу і жадібно вгризався в черговий бриф, викликаючи на допомогу дух споживача. Ось ми про це, із задоволенням для себе і повагою до КМФР.» – Святослав Спектор, креативний директор Scholz & Friends Kyiv.
Продемонструйте всю різноманітність прожитих вами життів в проектах, подавши їх на 19-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.
Прийом робіт відкритий до 20 квітня на сайті kiaf.com.ua
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.