Кирило Чистяков, креативний директор Havas PR та Havas Engage, виступить на конференції Best Marketing Practices в рамках міжнародного фестивалю маркетинг та digital комунікацій WOW DONE AWARDS 2018. Спікер розкаже про два успішних комунікаційних кейси, що були втілені в життя під час Євробачення в Києві для Jacobs та Visa, у своїй доповіді «Зате ми гарно співаємо. Що можна зробити для бренду під час Євробачення».
Чому ви обрали саме цю тему для своєї доповіді? Наскільки вона актуальна?
Навряд чи хтось заперечить, що Євробачення було найгучнішою неполітичною подією в Україні минулого року. Пісенний конкурс, безумовно, став святом загальноєвропейського калібру, що лише підвищило вантаж відповідальності, покладеного на агентство, а з тим – принесло нам більше гордості за неабиякий результат.
Три WOW-хаки вашої доповіді?
- Використовуйте нагоду по максимуму, якщо вона вже сталася.
- Навіть дуже велика подія потребує лише одного рекламного повідомлення.
- Креатив – це ніщо без якісного менеджменту.
На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?
Кампанія дійсно WOW, коли вона стає певним бенчмарком для великого міжнародного бренду та її ідеї використовуються на інших ринках. Саме так відбулося з нашим кейсом.
Чого ви очікуєте безпосередньо від фестивалю WOW DONE AWARDS?
Мені дуже подобається регіональна концепція фестивалю. Нові регіони – це унікальна можливість спілкування з новою і, як правило, більш зацікавленою аудиторією.
З детальною програмою Best Marketing Practices можна ознайомитись за посиланням.
Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію до 16 березня включно. Вартість участі за посиланням.