• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

24 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Рорі ДюБофф (Rori DuBoff), директорка з питань стратегічного планування та інновацій Accenture Interactive, працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа, взаємодії з аудиторією та новітніх технологій вже понад 20 років. Підбиваючи підсумки п’ятого дня LIONS Live, вона сформулювала п’ять основних інсайтів, які, на її думку, варто винести з програми завершального дня онлайн-заходу.

1. Зміни є константою.

Уявіть, що ваш бренд – це операційна система, для якої потрібно регулярно розсилати оновлення. Прийміть зміни, замість того, щоб опиратися ним.

З огляду на те, як разюче змінилося наше повсякденне життя останнім часом через пандемію, вам треба постійно бути дуже діяльними і безперервно оптимізуватися.

Хорошим прикладом тут є те, як бренди діють на платформі TikTok. Вони постійно, щось коригують та змінюють. А новий контент вони створюють, орієнтуючись на реакцію своєї аудиторії, яка стає по суті співавтором.

2. Починати треба не з комерційної, а з життєвої проблеми.

Якби вся наша робота спиралася на те, що потрібно людям, а не на те, що бренд хоче їм продати, це дало б початок чомусь неймовірному.

3. Бренд – це не те, що люди купують, а те, у що вони вірять.

Ми багато часу присвячуємо аналізу поведінки людей онлайн. Але, як показують підсумки п’ятого дня LIONS Live, зараз ми всі вже й так знаємо про сферу діджитал все, що нам про неї треба знати.

Настав час повернутися до універсальних істин – до того, що таке людяність і як налагоджувати зв’язки з людьми.

4. Радикальна колаборація.

Ми багато говоримо про інклюзивність та мультикультуральність. На жаль, лише говорити про них – недостатньо.

Іноді необхідно зробити щось радикальне, щоб це не лишалося лише словами.

Іноді необхідно самим організувати щось, для чого треба буде залучити науковців, креативників або, скажімо, юристів з тих суспільних груп, чиї інсайти є для вас необхідними: інший прошарок суспільства, інші переконання тощо.

5. Коефіцієнт порядності.

Простіше кажучи, нам треба по-людськи ставитися одне до одного. Намагайтеся бути, в першу чергу, порядною людиною, а вже в другу – авторитетним фахівцем.

Зараз нам як ніколи потрібен успіх та чудові креативні кампанії. Але в ході нашої повсякденної роботи ми ніколи не повинні забувати про автентичність та відповідальність перед нашими співробітниками, партнерами та клієнтами.

Джерело

Теги: Lions Liveаналітикаінсайтитренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

«Шедеври Cannes Lions 2022/2023» повертаються!

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.