• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

22 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand
Share on FacebookShare on Twitter

Джонатан Мілденхолл, співзасновник та гендиректор консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand, є експертом, якого було запрошено підбити підсумки третього дня LIONS Live. У нього чималий досвід роботи з брендами, і саме йому компанія Coca-Cola завдячує своїм званням креативного маркетолога року, яке їй було присуджено в 2013 році на фестивалі Cannes Lions. Ось п’ять головних інсайтів, які він виніс з програми третього дня LIONS Live.

1. Довіряйте своєму безумству.

Коли вам спадає на думку божевільна ідея – щось, у що, мабуть, ніхто не повірить, і що ніхто не наважиться підтримати – є велика ймовірність того, що насправді ви стоїте на шляху до чогось дійсно геніального.

2. Сильні глобальні ідеї здатні струснути світ.

Коли мова заходить про великі мультинаціональні кампанії, вони практично завжди тяжіють або до глобального, або до локального. Винятком тут є кампанія Snickers You’re Not You When You’re Hungry. Їй вдалося знайти саме ту золоту середину, де нічим жертвувати не треба, ані глобальним, ані локальним.

Дійсно сильна креативна ідея залишатиметься ефективною у будь-якому куточку світу і суттєво примножить цінність вашої компанії.

3. Ефективність наполегливості в креативі.

Креативні ідеї, розраховані на довгу перспективу та реалізовані на кожній з медіаплатформ у своїй неповторній манері – ось ключ до примноження цінності бренду. І це – саме те, до чого всім нам варто прагнути.

4. Впливовість особистого наративу.

Не варто недооцінювати роль особистості та людяності – вони можуть стати визначальними і для сторітелінгу, і для стилю лідерства, і для всіх креативних робіт, які ви створюєте.

Ідея повинна розвиватися згідно з «незапланованим планом». Коли ми намагаємося контролювати абсолютно все – ми втрачаємо численні можливості.

5. Не впускайте шанс задіяти лоу-фай креативність.

Ви багато що втрачаєте, якщо ви не намагаєтеся розкрити креативний потенціал спільноти – пересічних людей та їх історій.

І ще одна практична порада…

…якою Джонатан Мілденхолл доповнює свої підсумки третього дня LIONS Live. Слідкуючи за програмою LIONS Live, ви маєте можливість побачити чимало майстерно зроблених креативних кампаній. А отже, на вас лягає відповідальність поділитися тим, що ви дізналися, зі своїми командою та компанією.

Самовдосконалення – це чудово, але якісним контентом та корисними уроками слід ділитися. Знайдіть час, щоб обговорити в команді побачене. Практичні поради та контент, який дарує людям натхнення, варті того, щоб передати їх далі. Не обмежуйтеся лише собою!

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Джерело

Теги: Lions Liveаналітикаінсайтитренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

«Шедеври Cannes Lions 2022/2023» повертаються!

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.