Кров — це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки життєдіяльності. Підкресливши цей взаємозв’язок, «ДонорUA» та бренд «Природне Джерело» об’єдналися в соціальну ініціативу «Крапля до краплі» задля популяризації донорського руху в Україні та порятунку життів.
Організатори проєкту пропонують долучитися до шляхетної справи просто регулярно споживаючи питну артезіанську воду «Природне Джерело». Відтепер частина прибутку від продажу кожної пляшки води зі спеціальним маркуванням перераховуватиметься на допомогу тим, хто потребує крові. Механізм благодійності працює за принципом накопичення: що частіше споживач обиратиме на магазинній полиці «Природне Джерело», то більш вагомо він братиме участь у благодійній справі.
До початку рекламної кампанії в інтернеті на підтримку проєкту було відзнято соціальний ролик. Автором ідеї є креативний директор ГК «Нові Продукти» Олександр Стрижельчик, а режисером виступив Стас Гуренко з Red Glass Production. Сюжет вибудовується на об’єднанні людей різних поколінь, поглядів і статусів у їхньому природному прагненні допомагати одне одному – такому ж природному, як сама потреба споживати воду. Живописне та натхненне відео підкреслює, що саме гуртування навколо важливих справ здатне перетворювати поодинокі зусилля окремих теплих сердець на «могутнє джерело життя; потужний океан добра».
Про проєкт докладніше
Проєкт «Крапля до краплі» є довгостроковим і передбачає реалізацію низки інформаційних активностей та заходів. Передбачається облаштування точок донації і визначення груп крові, проведення лекцій, тренінгів, конференцій та екскурсій. Все це допоможе залучити якомога більше людей, спонукаючи їх регулярно покривати дефіцит донорської крові.
Щороку понад 300 тисяч українців потребують переливання донорської крові, проте в країні спостерігається нестача обсягів заготівлі крові та її компонентів – лише 12 донацій на 1000 осіб населення. До такої критичної ситуації призвело зменшення кількості добровільних безоплатних донорів за тривалої відсутності відповідної державної політики. Завдяки колаборації бренда «Природне Джерело» та «ДонорUA» допомогти справі зможуть навіть ті, хто з певних причин не може безпосередньо стати донором.
Шукаємо небайдужих, втамовуємо спраглих
«В Україні живе безліч чуйних та небайдужих людей із великим серцем, здатних на великодушні вчинки. Їм варто лише надати інформацію, де, коли і як можна ефективно допомогти, а також трішечки заохотити. Тож ми даруватимемо донорам на знак нашої вдячності пляшку води “Природне Джерело”. При цьому частину прибутку з продажу товару в каналах збуту перераховуватимемо на влаштування тематичних заходів, залучення волонтерів, закупівлю необхідного обладнання тощо. Адже ми переконані, що широкий доступ з боку великого бізнесу до медіаканалів та маркетингових інструментів повинен не лише бути спрямованим на підвищення прибутку, але й на значно важливіші речі – впровадження докорінних соціальних змін», — зазначила Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника води «Природне Джерело».
«Наша команда вже багато років поспіль власними силами розвиває культуру безоплатного донорства. На жаль, вона поки не достатньо розвинена в Україні. Тож для нас надзвичайно важливо заручитися підтримкою представника великого бізнесу. Адже такий бренд має вагомий авторитет на ринку, широкий доступ до зв’язків із громадськістю та неабияку аудиторію у всеукраїнському масштабі. Ми дуже цінуємо участь нашого партнера – бренда “Природне Джерело”, і сподіваємося на довготривалу та плідну співпрацю, результатами якої вже невдовзі можна буде пишатися», — прокоментувала важливість події Ірина Славінська-Ріцнер, засновниця проєкту «ДонорUA».
Для долучення до ініціативи, здійснення благодійних внесків або пропозицій щодо співпраці можна звертатися тут. Ще простіше купувати артезіанську воду «Природне Джерело» і якомога ширше розповсюджувати інформацію про новий соціальний проєкт серед свого оточення.
Нагадуємо також, що у жовтні стартувала інформаційна кампанія від проєкту USAID HealthLink. Мета кампанії — привернути увагу чоловіків до проблеми поширення ВІЛ-інфекції та перевірки свого здоров’я.