На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen. Та насправді це історія про цінність команди, адаптивність людини і смачний продукт.
Отже, маємо: два повітряні печива, дуже багато смачної начинки — загалом доволі поживний продукт. Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого.
Під акомпанемент сусідських ремонтів команда агенції провела декілька стратегічних сесій й виділила три основні підходи до запуску такого продукту. У кожному з них — по декілька варіантів роликів. Клієнтові було важко вибрати серед багатьох ідей, але це ж і показник якості командної роботи — навіть у часи, коли все йде не за планом, коли доводиться підлаштовуватися, переїжджати і загалом змінювати звички.
Врешті-решт, з усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ЙОГО. Ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку «задачку». Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними.
Над роликом також працювала команда Gvardiya Production House.
Зі свіжого: Uklon та IAMIDEA запустили нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.