Кожен день онлайн-заходу LIONS Live, який відбувається впродовж цього тижня, завершується підведенням підсумків від досвідчених креаторів та легенд креативної індустрії. Кожен з них формулює п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з тематичних сесій цього дня. Підсумки першого дня LIONS Live було підведено Аною Анджелік (Ana Andjelic), яку журнал Forbes нещодавно назвав однією з найвпливовіших CMO світу. Ана Анджелік спеціалізується на розбудові сучасних, орієнтованих на бренд компаній. Ось ті інсайти, які на її думку, є найважливішими з усього, що обговорювалося протягом першого дня LIONS Live.
Командний дух
Коли мова йшла про роботу в команді, неодноразово наголошувалося, що зараз починає вкорінюватися принципово інша модель лідерства. Для неї властива людяність, емпатія, доброта та здатність пробачати. Всі ці якості Ана Анджелік могла спостерігати особисто, працюючи з різними компаніями.
Загалом сучасна корпоративна культура:
- Є менш індивідуальною і більш комунальною;
- Замість закликів «просто зроби це» частіше нагадує «не жертвуй щастям та здоров’ям, щоб зробити це»;
- Замість того, щоб створювати «героїв-одинаків», каже «ми всі – герої».
5 принципів сучасної корпоративної культури
Довіра
Довіряйте людям, з якими ви працюєте. Вірте в них і в те, що вони добре впораються зі своєю частиною роботи.
Особливо важливою така довіра є зараз, коли команда часто працює не вся разом в одному офісі, а віддалено.
Повага
Намагайтеся зрозуміти інших та прислухатися до їх точки зору. Не втрачайте здатності до емпатії та майте повагу до думок, відмінних від вашої.
Саме повага в команді є запорукою справжньої мультикультуральності, про яку останнім часом так багато говорять.
Незалежність
Дайте людям можливість діяти по-своєму. Не нав’язуйте іншим шаблони, а натомість дозвольте їм самим приймати рішення щодо своєї роботи. Так, певні рамки є необхідними, але вони не повинні виключати можливість імпровізації.
Співпраця
Вкрай важливо регулярно збиратися разом та вислуховувати всі зацікавлені в роботі сторони: від креативного директора до гендиректора, від клієнта до молодшого копірайтера.
Необхідно, щоб спільні цілі поділяли всі і кожен мав право голосу щодо вибору напрямку, у якому розвиватися.
Доброта
Не слід нападати на тих, хто припустився помилки. Натомість необхідно створювати таку атмосферу, де люди не бояться йти на ризик, а до помилок ставляться з розумінням.
Здатність до доброти
Підводячи підсумки першого дня LIONS Live, Ана Анджелік була найбільше вражена тим, як часто лунали заклики бути добрішими.
Наприклад, директор з маркетингу PepsiCo зазначає: «Тепер я завжди питаю колег, як у них справи. Це – моє перше питання: як справи вдома».
Ана Анджелік переконана, що від такого ставлення не варто відмовлятися й надалі. Ми повинні замислюватися про те, як бути добрішими лідерами, проявляти більше емпатії та піклуватися одне про одного і про споживачів. Зокрема необхідно повсякчас питати себе: чи допомагають споживачам результати нашої праці, як ми співпрацюємо зі спільнотами та як допомагаємо їм.