Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way.
У серії коротких відео Crello розкриває 5 іронічних сценаріїв з повсякденного життя, у якому є речі, які простіше, швидше та дешевше зробити самостійно. Щоб загасити свічки, не потрібен рятувальник. Прокинутися можна без співу оперної співачки. Заварити чай можна без допомоги шеф-кухаря. Так само просто і створювати контент. Складні професійні навички — не обов’язкова умова для того, аби втілювати дизайн-проєкти. Всього за кілька кроків можна створити власний візуальний контент, під конкретний запит та стиль.
«Більшість з нас надали б перевагу не залежити у своїй роботі від швидкості та доступності ресурсів інших людей. Створення маркетинг-матеріалів не виключення, особливо коли все потрібно “на учора”, а ваш дизайнер зайнятий. Цією кампанією ми хочемо підкреслити, що для створення контенту, яким можна привернути увагу своїх клієнтів та який виглядає професійно, не обов’язково залучати дизайнерів, бо є інструмент, який дає можливість зробити це легко, швидко и безкоштовно кожній людині», — коментує Аліна Волчек, маркетинг-директорка Crello.
«Ми зрозуміли, що Crello вирішує проблеми одразу двох аудиторій: клієнтів, що витрачають час і гроші на рішення невеликих дизайн-задач, і дизайнерів, які вимушені цілими днями виконувати дрібні завдання із сотнями правок, замість того, щоб робити цікаву їм роботу. “Є речі, які легше, швидше і дешевше зробити самому. Наприклад, дизайн у Crello” — наша головна ідея для цієї кампанії», — додає Андріан Ситар, копірайтер Fedoriv.
Всесвітня кампанія стартувала 19-го жовтня у соціальних мережах. У серпні Crello відсвяткував 3 роки, і мета нової бренд-кампанії — збільшити впізнаваність бренду та посилити залученість у використання продукту.
Читайте також: Adidas запропонував 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам.