Агенція пропонує ефективну методологію планування Open Source (Відкритий доступ), орієнтовану на застосування комплексу різноманітних експертиз і знань для успішного досягнення бізнесових та маркетингових цілей клієнтів. Ми сфокусовані на розробці інтегрованих рішень, які поєднують досвід роботи різних сфер: креативу, медіа, діджитал, big data, BTL, trade, перформанс-маркетингу. Це дає можливість Blue 449 стати єдиним «вікном» та вирішувати комплексні задачі бізнесу.
Команда агенції Blue 449 — це команда професіоналів, яка досягає високих бізнес-результатів завдяки розумінню еволюції взаємодії споживачів із медіа, доречному застосуванню провідних технологій та винахідливості. В Україні Blue 449 було створено в результаті трансформації агентства ZenithOptimedia, що входить у топ-3 медіаагенцій ринку за обсягом розміщення та ефективністю, у дві окремі агенції — Zenith та Blue 449 відповідно до глобальної політики мережі. Обидві агенції мають сильну експертизу, проте різну філософію й унікальні пропозиції.
«Філософія Blue449 є новаторською, але вона вже довела свою успішність та актуальність для рекламодавців на багатьох ринках і за умов високої конкуренції. Повна відкритість до нового, адаптивність і залучення найсучасніших методів досягнення результату забезпечать перевагу агентству й в Україні», — вважає Олег Попенко, СEO Publicis One в Україні та Східній Європі.
Керівником агенції призначено Юлію Герасько. Вона має більш ніж 12-річний досвід у рекламній галузі та три нагороди Effie.
«Наша концепція полягає в тому, що ми не замикаємося на своїх напрацюваннях, а постійно рухаємося в пошуку нових ідей. Ми знаходимо найкращих фахівців, які здатні мислити нестандартно та вирішувати повний спектр комунікаційних завдань. І ми переконані, що принесемо додаткову цінність нашим клієнтам і покладемо початок ери нового партнерства», — зазначила Юлія Герасько.