• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Ученый должен быть некрасивым

25 Травня, 2017
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ученый должен быть некрасивым
Share on FacebookShare on Twitter

Для своего эксперимента психологи пригласили несколько сотен добровольцев, которые должны были оценивать внешность ученого и важность его работ. Для этого были выбраны фотографии физиков и биологов из университетов Великобритании и США.

На первом этапе участникам эксперимента предложили оценить ученых по нескольким критериям: насколько они выглядят умными и привлекательными, каковы они по моральным качествам и какой у них возраст. После этого добровольцы должны были сказать, хотят ли они больше узнать о том, чем именно занимается тот или иной ученый. Также участникам задавали вопрос, насколько ученый на фото производит впечатление исследователя, чьи работы объективно важны и нужны для общества.

Опрос показал, что деятели науки, лица которых казались привлекательными и которые производили впечатление умных и высокоморальных людей, вызывали интерес к их работе. Также преимущество в этом вопросе показывали старший возраст и мужской пол. Но когда дело дошло до оценки того, выполняет ли ученый высококачественную и нужную работу, участники эксперимента отдавали предпочтение тем, кто выглядел менее привлекательным. И чем более красивым на фотографии был человек, тем слабее он воспринимался участниками как ученый, который ведет важные исследования.

На следующем этапе участники читали статьи о научных работах, которые были им представлены как написанные самими учеными и которые были снабжены фотографиями «авторов» работ. На самом деле статьи брали с новостных сайтов о науке, а ученые на фото не были авторами этих текстов. И здесь предпочтение снова отдавалось тем исследованиям, авторы которых имели менее привлекательную внешность.

Психологи сделали вывод, что на людей по-разному влияет внешность деятелей науки, когда речь идет о первоначальном интересе и об ощущении важности научной работы.

«Черты, которые порождают первоначальный интерес к работе ученого, отличаются, а иногда и противоположны тем, которые поощряют веру в то, что ученый проводит высококачественные исследования. Люди сообщили о большем интересе к исследованиям ученых, которые выглядят компетентными, нравственными и привлекательными; судя о том, делает ли исследователь „хорошую науку“, люди снова предпочли ученых, которые выглядели компетентными и моральными, но также предпочитали физически непривлекательных индивидуумов», — говорят психологи.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.