• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

12 Жовтня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу
Share on FacebookShare on Twitter

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки — опубліковано шість готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу
Переможці конкурсу молодих режисерів

Конкурс тривав протягом серпня-жовтня і проходив у кілька етапів:

На першому — учасники YO! Directors Awards (YO!DA) мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблені на основі брифів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу — Samsung, Non Stop, Palette, Domino`s Pizza, Schauma та Seth & Riley’s Garage.

На другому етапі з-поміж 356 заявок журі відібрало 12 півфіналіст(ок)ів, які пройшли навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts. Потім, на основі допрацьованих режисерських трітментів було обрано 6 фіналіст(ок)ів, які отримали грант у розмірі $2500 та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу. А протягом останніх двох тижнів вересня зняли свої перші рекламні ролики. 

Що з цього вийшло:

GRAND PRIX JURY PRIZE — приз $2000

Режисер: Кирило Свєташов / Бренд: Non Stop 

Режисер: Кирило Свєташов / Бренд: Non Stop

Ідея для NON STOP з’явилася сама собою за день до дедлайну подачі, і я відправив тільки її, швидко написавши історію у вигляді кіносценарію. Хотілося зняти незвичайний сюжет, неможливий в реальному житті, але в той же час, викликати у глядача живі емоції, не дивлячись на абсурдність того, що відбувається.


SPECIAL MENTION JURY AWARD — приз $1000 доларів

Режисерка: Анастасія Совяк-Круковська / Бренд: Samsung

Режисерка: Анастасія Совяк-Круковська / Бренд: Samsung

Прочитавши всі брифи, я інтуїтивно прийняла рішення, що потрібно брати тільки Samsung. Для мене він виявився найближчим. Так як у брифі було прописано, що телевізор, який ми рекламуємо, є стильною фішкою інтер’єру, я почала розвивати ідею в сторону стилю, фешн, придумувати, як і куди можна інтегрувати сам телевізор. І ось — дивіться тепер у ролику, як класно все вийшло 🙂


Режисер: Артур Бошян / Бренд: Domino’s Pizza

Хотілося зробити веселий, простий і зрозумілий ролик, який стане мемом, який легко розповісти і пошерити. Піца завжди створює відчуття маленького свята, так би мовити, відрізняє цей день і робить його кращим. У своїй історії ми хотіли підкреслити це: цілком звичайна сім’я, яких багато, в цілком звичайній квартирі. І тут на них звалюється приголомшлива новина. Та ще й не одна 🙂


Режисерка: Людмила Мельник / Бренд: Seth & Riley’s Garage

У процесі роздумів над тим, хто є цільовою аудиторією бренду, народилася ідея ролика про челендж: помістити продукт Seth & Riley’s Garage у світ сучасних молодих людей, які проводять свій час у TikTok і знімають челенджі на різні теми. Чому б не придумати новий челендж, у якому будуть усі брати участь? Хотілося, щоб кожен міг асоціювати себе з головним героєм і включатися в гру «я теж так можу»!


Режисерка: Карина Бєлова / Бренд: Palette

Питання зміни кольору волосся — це питання пошуку індивідуальності. У нашій історії дівчата приходять до неї через звичні для близнючок ситуації: однаковий одяг, однакові подарунки, плутанину з іменами і бойфрендами. І, крім того, образ близнючок дуже запам’ятовується і виграшний для бренду.


Режисер: Максим Тужилін / Бренд: Schauma

Я підготував ідеї для трьох брендів, але ставку робив саме на трітмент Schauma, оскільки ця ідея найбільш мені близька — я сам тато двох прекрасних маленьких принцес. І ролик побудований на ситуаціях, з якими я сам стикаюся щодня. 

Також, з 12 по 16 жовтня на сайті Media Business Reports проходить голосування за Приз глядацьких симпатій. Автор роботи, яка набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.

Конкурс YO!DA стане щорічною ініціативою для режисерів молодого покоління, наступний прийом заявок буде оголошено вже у 2021 році на сайті.

Підсумки конкурсу молодих режисерів реклами

А про концепцію, місію YO! Direction Awards і «очікування vs реальність» ми поспілкувалися із засновником конкурсу, продюсером і співвласником рекламного продакшена Toy Pictures Дмитром Сухановим.

Теги: відеоконкурсреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Офіційний прийом заявок на участь у конкурсі Effie Awards Europe 2025 розпочато. Цього року організатори представили низку нововведень: нові категорії, спеціальну нагороду, інструмент підтримки для учасників та спеціальні умови для...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.