• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Визначено переможців MHW16: поцілунки за гроші, спорт, гіфки та Амстердам

10 Жовтня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Визначено переможців MHW16: поцілунки за гроші, спорт, гіфки та Амстердам
Share on FacebookShare on Twitter

Завдяки партнерам проекту, компаніям VISA та Corezoid, переможці хакатону презентуватимуть свою ідею на одній з найбільших технологічних конференцій у світі – The Next Web 2017, що пройде навесні у Амстердамі. Організатором події вже вдруге стала 1+1 медіа, цього року – за підтримки MacPaw.

«Після минулорічного хакатону ми настільки надихнулися цією атмосферою творчості та драйву, ідеями учасників, їхнім баченням світу, що від недавнього часу ми в компанії вивели діджитал в окремий стратегічний напрямок. Тому таких хакатонів буде більше, і з кожним роком вони виходитимуть на новий якісний рівень», – зазначив Ярослав Пахольчук, виконавчий директор 1+1 медіа.

Відбувалось все наступним чином. У п’ятницю усі охочі презентували ідеї проектів, котрі покликані вирішити певні проблеми та виклики сучасного світу технологій, і до розробки яких могли доєднатись усі охочі учасники хакатону. Ідей зібралось 107, що є вдвічі більше, ніж минулого року. Навколо них формувались команди, які протягом 48 годин і розробляли прототипи робочих проектів. До фіналу дійшло 15 прототипів, котрі в процесі обрали ментори проекту – спеціалісти сфери.

«Ми робимо цю подію для таких же божевільних, як і ми. Ми любимо стрибати вище голови, робити щось за межею наших можливостей, проводити час з людьми, які хочуть змінювати світ. І я вірю в те, що усі, хто зібрався на хакатоні, так чи інакше вплинуть на розвиток світу», – прокоментував Павло Педенко,  керівник управління веб-розробок 1+1 медіа.

3 місце на MHW16 завоював проект «gifsly». Це додаток, котрий дозволяє у реальному часі реагувати на відео у соцмережах: редагувати його за допомогою набору гіфок,  додавати смайли, селфі тощо.

2 місце посів проект «Self fit» – додаток, котрий безпомилково вираховує кількість повторених фізичних вправ людиною – відтискання, присідання тощо. Його унікальність в тому, що додаток розрізнятиме близько  30 різноманітних фізичних навантажень, тоді як існуючі аналоги – до 10.

1 місце завоював проект «Earn money get fun». Це рішення для постановки та виконання різноманітних завдань за оплату  онлайн. Працює наступним чином: замовник публікує в додатку  завдання та ціну за його виконання. Наприклад: посадити дерево в парку КПІ за 400 грн. Охочий саджає дерево, знімає процес на ютуб та додає посилання на відео в завданні. Інформація перевіряється, виконавець отримує гроші на картку. Крім того, передбачена система штрафів – якщо взявся за завдання і не виконав його. Для презентації прототипу автори зняли відео, як учасник поцілував ведучу.

Окрім того партнерами були відзначені ще кілька цікавих проектів. Серед них: додаток для онлайн-шопінгу, котрий дає можливість приміряти речі в один клік за допомогою доповненої реальності – «Try&buy»; блютуз-адаптер для дротових навушників Less, батарея яких тримає 12 годин, а велике значення приділяється стильному дизайну.

3 тисячі євро на розвиток також отримав соціальний проект «Антинистагм», котрий вирішує проблему хворих на нистагм, тобто людей, які не можуть читати звичайні тексти – команда створила спеціальне розширення  для Google Chrome.

Нагадаємо, Media Hack Weekend – це найбільших хакатон Східної Європи, котрий вже вдруге організовує 1+1 медіа в рамках ініціативи Future Media Lab.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.