• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

По пути Snapchat (ВИДЕО)

8 Серпня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
По пути Snapchat (ВИДЕО)
Share on FacebookShare on Twitter

Разработчики социальной сети Facebook тестируют новую функцию, автоматически активирующую камеру смартфона сразу после запуска фирменного мобильного приложения, как это происходит в Snapchat. Пока эксперимент распространяется только на жителей Бразилии и Канады.

Как только пользователи открывают приложение, вместо фразы «О чем вы думаете» они сразу видят окно камеры. Если нет желания снимать фото или видео, можно прокрутить экран вниз, и камера исчезнет. Таким способом социальная сеть хочет побудить пользователей создавать больше фото и видеоконтента.

В рамках эксперимента Facebook также тестирует MSQRD-фильтры. Пользователи смогут использовать для селфи различные живые маски на олимпийскую тематику. Во время загрузки либо съемки фото или видео к ним можно будет добавить статичные фильтры. В случае успешной реализации эксперимента аналогичная функциональность мобильного приложения станет доступна всем без исключения пользователям.

По словам продакт-менеджера социальной сети Монги, способы обмена информацией между пользователями за последние несколько лет существенно изменились. Так, если раньше они предпочитали текстовой контент, то с распространением мобильных гаджетов в приоритете оказались фото и видеоматериалы. Разработчики социальной сети отмечают, что в последнее время пользователи Facebook публикуют гораздо больше фото и видеоконтента, поэтому главной задачей социальной платформы на сегодняшний день является упрощение шеринга фотографий и видеороликов.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/08/8/135617.phtml

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українська агенція BetterSvit здобула два золота та стала Independent Agency of the Year на Effie Europe

16 Грудня, 2025
Інсайти

Як робити рекламу, яка виграє нагороди? Ніяк. Робіть нормальну

10 Грудня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.