Фінський бренд одягу Pure Waste запропонував у Чорну п’ятницю «купити друга» для самотніх
Фінський бренд одягу Pure Waste цього року спільно з благодійною організацією HelsinkiMissio запропонував «купити друга» для людей, які потерпають від ...
Фінський бренд одягу Pure Waste цього року спільно з благодійною організацією HelsinkiMissio запропонував «купити друга» для людей, які потерпають від ...
Виробник картоплі Albert Bartlett вирішив, що його коренеплоди якнайкраще прорекламує опера. Для чого він і створив «картопляну» версію класичного твору ...
У собачій інтерпретації класичної історії «Подорож додому на Різдво» Xfinity разом з іншим брендом Comcast Illumination створили святковий короткометражний фільм «Повертайся додому», сценаристом ...
Коли йдеться про різдвяні традиції — то чимало змінилося за останні роки. Але одне залишається незмінним: збиратися біля телевізора, щоб подивитися нові та класичні фільми ...
Цього тижня в Європі запустили нову платформу під назвою «Netflix для італійської культури», яка транслює різноманітний контент, починаючи від живих опер ...
Зараз здається, що так було завжди. Але якісь 100 років тому волонтерство обмежувалося діяльністю Червоного Хреста, представники якого допомагали постраждалим від ...
У Чорну п’ятницю (сьогодні) Snapchat запустить шість вражень доповненої реальності (AR). Доступ до ринку Snap Holiday Market можна буде отримати через карусель ...
За ініціативи Офісу Президента у мережі запустили освітню і комунікаційну платформу «Чорнобиль. Подорож», що стала продовженням однойменної мультимедійної виставки, відкритої на ВДНГ до 35-річчя чорнобильської катастрофи. ...
Технології пройшли дуже великий шлях з моменту виходу першого мобільного телефону. Але до того, як сучасні смартфони з’явилися, існувало кілька дизайнів, які були, ...
Crazy Frog, якого всі пам’ятають з 90-х, повертається. Блакитна анімована амфібія, відома тим, що їздить на уявному мотоциклі, імітуючи звук його двигуна, випередила ...
Перший в Україні проєкт, котрий поєднує гру на скрипці й танець. Ціле дійство, що відбувається на сцені та аудиторія, яку захоплює незвична класична музика у поєднанні з сучасним ...
Маркетингова агенція Brain Tank розробила для PepsiCo Україна комплексну кампанію з виведення на ринок нового продукту ТМ «Слов’яночка» — м’яких ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU