Don’t Look Up — новий найкращий кінодебют Netflix?
Don’t Look Up — це другий за популярністю кінодебют Netflix на сьогодні, який зайняв близько 4 мільйонів годин перегляду, на першому місці — Red Notice. Новий фільм ...
Don’t Look Up — це другий за популярністю кінодебют Netflix на сьогодні, який зайняв близько 4 мільйонів годин перегляду, на першому місці — Red Notice. Новий фільм ...
M&M’s випустила серію нового пакування, натхненного ілюстраціями обкладинок культових альбомів. Нові пакети висвітлюють відзначені нагородами альбоми Kacey Musgraves, H.E.R., Rosalía та David ...
Режисер Натан Фітч випустив короткий документальний фільм під назвою Drawing Life, який присвячений Джорджу Буту, іконі мультфільму, який працював над ...
Недосвідчені, не розуміють сучасного світу, втрачене покоління, самовпевнені, думають лише про себе, вільнолюбні, їх неможливо контролювати…. Це дуже часто говорять про сучасних підлітків. ...
Компанія «ІТ-Інтегратор» реалізувала проєкт «Безпечне місто» у місті Богодухів Харківської області. Проєкт передбачає комплексне оснащення камерами відеоспостереження вулиць, транспортних розв’язок та місць ...
Ролик BBC до Зимової Олімпіади 2022, яка розпочнеться в Пекіні 4 лютого, зосереджує увагу на шести видах спорту, майстерно зображаючи ...
Арт-колектив MSCHF випустив світшоти з логотипами великих корпорацій і запропонував проголосувати, яка компанія першою пред’явить вимогу про припинення протиправних дій.
Світ праці сильно змінився за останні кілька років. Тепер LinkedIn — одна з найбільших у світі соціальних мереж — запустила нову рекламну кампанію, спрямовану на сприяння ...
24 січня 2022 року в Українському кризовому медіацентрі міста Києва за ініціативи авторської організації ГО «УААСП» відбулася гучна пресконференція на тему «Перезапуск сфери зі збору та розподілу ...
Аукціонний дім допоможе паризькій установі дослідити історію предметів, придбаних між 1933 і 1945 роками, що «може призвести до реституції». Sotheby’s і Лувр у Парижі об’єднали зусилля ...
Кампанія, запущена з фітнес-додатком Strava, підтримує менш традиційні форми вправ — від погоні за собакою до бігу за автобусом. Останніми місяцями з’явилася низка реклами фітнесу, ...
Prophetic Kingdom — перша монографія фотографа, яка об’єднує зображення «безлюдних і псевдоапокаліптичних пейзажів», які фіксують особливість, приховану в заміському житті. «Тут здебільшого вільні, ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU