• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Висновки LIONS Live: шість підходів до створення креативних ідей

13 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Так, всі ми знаємо про впливовість креативності, але неминуче постає питання: а звідки ж її брати? Єдиного універсального рішення тут немає. Але, спираючись на зроблені в ході онлайн-заходу LIONS Live доповіді провідних креативників індустрії, організатори сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.

1. Будьте якомога ближчі до проблеми

Саме це радить гендиректор Doconomy Матіас Вілкстрьом: наблизьтеся впритул до проблеми, щоб побачити всі можливі напрямки розвитку.

Його думку поділяє і команда Droga5, яка розповіла про свої докладні інтерв’ю з журналістами New York Times, щоб дійсно зрозуміти їх роботу. Лише завдяки цьому вони змогли віддати належне їх історіям в своїй креативній кампанії.

2. Уявіть бренд як операційну систему

Тіффані Рольф, старша креативна директорка міжнародного відділу R\GA, стверджує, що саме цей метод використовує її команда в своїй роботі.

Якщо ви сприйматимете бренд як живу операційну систему, вам буде простіше повсякчас перевіряти, чи достатньо ваша ідея гнучка, щоб розвиватися в ногу з бізнесом.

Цей принцип R\GA вдалося застосувати навіть до шрифту, який вони розробили для клієнта Evolved by Nature. Цей шрифт є адаптивним – його можна змінювати, щоб синхронізувати з тоном та суттю різних індустрій, від високої моди до охорони здоров’я.

3. Мінімізуйте

Цієї тактики дотримуються як колишній очільник AlmapBBDO Марселло Серпа, так і нинішня очільниця Saatchi & Saatchi Кейт Станнерс, тож до них, мабуть, варто прислухатися.

Максимально спростіть ідею, щоб зробити її чіткою та зрозумілою. І вже відштовхуючись від цього, спробуйте застосувати її до різних ситуацій та культурних контекстів.

Оскільки ідеї мають доповнювати бренди та компанії, їх мінімізація може здатися неприродним рішенням. Проте такий підхід може стати хорошим інструментом для привернення уваги.

Висновки LIONS Live: шість підходів до креативних ідей

4. Встановлюйте динамічні зв’язки

Йонатан Домініц, засновник Mindscapes, пропагує концепцію динамічних зв’язків, тобто зв’язків, що встановлюються між двома змінними, між якими від природи немає нічого спільного.

В проєкті adDress the Future модний бренд почав замість фізичного одягу створювати віртуальний. А в роботі RBK Communications та Doconomy динамічний зв’язок поєднав необхідність обмежити споживацтво з лімітом кредитної картки.

Пошук таких динамічних зв’язків та дотичних точок дозволяє виявити нові цінності, переваги та види взаємодії зі споживачами.

Але звісно, якою б чудовою не була ваша ідея, вам ще треба переконати в цьому клієнта.

5. Представте ідею як питання

Щоб переконати клієнта запустити віртуальну лінійку модного одягу (і показати потенціал для численних дискусій навколо цього проєкту), Virtue Copenhagen поставила клієнту запитання, на яке моментальної відповіді не було. А чи мусить одяг бути фізичним?

6. Покажіть реальність ідеї

Як виявила команда McCann Tel Aviv в ході розробки ініціативи ThisAbles, іноді треба спершу самим зробити готовий продукт, щоб продати клієнтові початкову ідею.

Разом ці шість підходів до креативних ідей служать нагадуванням, що інструментарій креативника можна доповнювати нескінченно. Тому щоразу, коли ви беретеся за бриф, подумайте, чи не варто застосувати до нього якийсь докорінно новий підхід.

Джерело

Теги: Lions Liveаналітикакреативність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.