• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту

29 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту
Share on FacebookShare on Twitter

Проєкт «Фантастичні українці» — цикл документальних фільмів про сучасну українську культуру. Кожна серія досліджує національний артконтекст, а герої розповідають про створення сучасного мистецького продукту. Авторка та генеральна продюсерка проєкту Кармаліта Катерина розповідає про створення контенту для молоді, складнощі пошуку фінансування та зйомки документальних фільмів.

Як з’явилася ідея проєкту «Фантастичні українці»?

Ідея проєкту народилася з абсолютно життєвих ситуацій. З усвідомлення того факту, що молодь не дуже добре обізнана в питаннях сучасної української культури. Я розуміла, що Україна перебуває в стані культурної ейфорії, тому що події, які відбулися після 2014 року дуже вплинули на розвиток суспільства, культури та усіх галузей мистецтва. Це стосується й заборон та обмежень щодо російськомовного контенту. Ці події і спонукали наші мистецькі галузі до розвитку. З цього міксу подій, думок, усвідомлень і народилася ідея створити такий документальний проєкт, який допоміг би зафіксувати цей історичний феномен та розказати пересічному громадянину і насамперед молоді про те, що відбувається зараз у нашій культурі.

Поступово навколо цієї ідеї сформувалася команда, й ми поставили перед собою ціль розказати про те, що українці круті й нам є чим пишатися. Про те, що поруч з нами живуть талановиті люди, які сьогодні представляють Україну на культурній мапі світу. На жаль, про цих людей мало говорять в українському медіапросторі, оскільки наш культурний контент не дуже добре підтримується фінансово. Ті телевізійні програми, які виробляються телеканалами, не користуються попитом. В YouTube контенту про українську культуру та мистецтво майже немає. А ми хотіли зробити щось сучасне, схоже на формати документальних фільмів Netflix, BBC.

Фантастичні українці

Коли вже ця ідея сформувалася, ми подали проєкт на конкурс Українського Культурного Фонду й минулого року отримали фінансування на зйомки першого сезону «Фантастичних українців», який включав 4 документальні фільми. Це були стрічки про сучасні українські кіно, музику, літературу та візуальне мистецтво. Після цього ми отримали шалений відгук від глядачів та телеканалів і зрозуміли, що треба рухатися далі й цього року зробили 2 наступні серії. Це стрічки про моду й танці.

Власне, перший сезон вийшов в ефір на 19 телеканалах, розміщений на платформах MEGOGO та Sweet.tv. Всі серії вже можна переглянути і на офіційному YouTube каналі проєкту.

Як відбувався відбір знакових особистостей для проєкту? За якими критеріями?

Якщо говорити про два сезони, то минулого року для 4 фільмів ми відзняли 88 інтерв’ю. Цього року 32. Тобто, в кожній серії у нас достатньо багато героїв. Чому так? Бо ми хотіли розповісти в першу чергу про індустрії, а не про власний шлях до успіху конкретних особистостей, говорити про розвиток індустрії устами її учасників. Така кількість героїв обумовлює складний виробничий процес та високу відповідальність за вибір цих героїв. Ми обирали героїв за певним критеріями. Важливо, щоби людина, її проєкт, бренд чи гурт, досягли успіху в Україні й за кордоном. Спочатку ми складали віш-листи для себе, консультувалися з учасниками ринку, експертами. І наш віш-лист поступово скорочувався. Минулого року нам, до речі, пощастило і вдалося взяти інтерв’ю практично у всіх, кого планували. Тоді якраз кордони були зачинені, і далі Затоки у відпустки ніхто не їхав. Цього року значна кількість людей не змогли нам дати інтерв’ю саме через відсутність в Україні.

Що підкорило в цих історіях особисто вас? Який бренд чи особистість відкрили для себе?

Я захоплююсь усіма людьми, які займаються мистецтвом, які працюють у культурних індустріях України. Для того, щоби працювати і віддаватися цій справі потрібно бути дуже сміливим і відважним. Адже ми розуміємо, що митцям, аби жити, треба заробляти. У нашій країні це величезна проблема.

Найемоційніше сприйняття було все ж від зйомок у Національній опері України. Мені було дуже цікаво потрапити за лаштунки, побачити і відчути цю атмосферу зсередини.

Фантастичні українці

Чому так важливо говорити про сучасну культуру?

Важливо працювати над створенням власного україномовного медіаринку, створювати якісний контент для себе про своїх. І не забувати про інтелектуальні потреби розвитку нашого суспільства. Тому що засилля дешевих серіалів або блогерського контенту їх не покриває. І якщо в ютубі можна більш-менш з легкістю знайти інтерв’ю з музикантами, то навряд знайдете хоча б щось про українських художників чи письменників. Важливо зацікавити українців цими складними темами. Навчити розбиратися на базовому рівні та критично оцінювати. Це безпрограшна інвестиція в розвиток кожної людини. Адже від нашої культури сьогодні залежить наше майбутнє та майбутнє нашої країни.

Не менш важливо сприяти промоції та споживанню мистецького продукту. В контексті проєкту «Фантастичні українці» ми точно знаємо, що після перегляду наших фільмів хтось піде в кінотеатр на український фільм, переконавшись, що в Україні вже вміють знімати кіно, хтось купить книжку українського письменника, про якого раніше не чув, хтось — річ українського дизайнера, бо його одяг продається в Нью-Йорку, Парижі та Токіо. Це реальні життєві кейси, про які нам розповідають глядачі. Це головне, для чого ми працюємо.

Які плани на майбутнє?

Зараз ми достатньо активно плануємо дистрибуцію другого сезону проєкту. Це величезний пласт роботи, пов’язаний із телеканалами. Ми маємо розроблений план розвитку, зараз ведемо низку перемовин щодо нього. Також, плануємо розвивати власний ютуб канал і маємо зацікавленість від телеканалів стосовно окремих інтерв’ю героїв, адже від кожного героя у фінальний монтаж фільму потрапило 3–5 хвилин, а інтерв’ю ми маємо повноцінні. В цілому, ми рухаємося й розвиваємо проєкт «Фантастичні українці» в різних напрямках.

Спілкувалася Катерина Леляк


Читайте також:

Наталка Мельничук про створення додатку «Пакован»: як сортувати сміття із задоволенням

Теги: дизайнексклюзивзнакові проєкти Українимода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Банкінг як модна філософія
Бізнес

Банкінг як модна філософія

17 Березня, 2025

Мода – це не лише про тренди, а й про індивідуальність, унікальний стиль. Так само, як і фінанси, – це не лише про цифри, а й про мистецтво створювати власну...

Читати даліDetails

Синьо-жовтий експеримент Юрка Гуцуляка

Шортлисти Ukrainian Design: The Very Best Of 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.