В Україні щороку створюються неймовірні проєкти в галузях культурних та креативних індустрій. Наприклад, лише програма ЄС «Креативна Європа» підтримала 11 325 проєктів впродовж 2014-2020 років, 38 з яких відбулися за участі українських організацій. Український культурний фонд у 2019 році підтримав 432 проєкти. І це далеко не всі ініціативи, які реалізовуються в кожному куточку України. Про якісь проєкти чув мало не кожен українець, а деякі значущі проєкти так і лишаються невідомими. Вочевидь, питання популяризації та комунікації культурних та креативних проєктів лишається відкритим та актуальним.
Для того, щоб культурні менеджери підвищили свою обізнаність про ефективні комунікації, Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України організовують серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій.
Мета вебінарів — навчити створювати ефективні маркетингові комунікації задля популяризації та розповсюдження інформації про культурні проєкти.
Учасники отримають комплексне розуміння того, як правильно налагодити комунікацію з аудиторією свого проєкту, а також зможуть поставити свої питання та поспілкуватися з прогресивними представниками галузі.
Програма налічує 5 вебінарів, які відбудуться протягом квітня-травня:
08 квітня — «Визначення каналів комунікації та робота з ними»
Спікерка: Анна Бурдіна, менеджерка з комунікацій, менеджерка фестивалю американського кіно «Незалежність» в Україні, організаторка «Українських кіноднів у Гельсінкі» (Фінляндія). Раніше працювала з Одеським міжнародним кінофестивалем, КМКФ «Молодість», Міжнародному фестивалі сучасного мистецтва ГОГОЛЬFEST. Анна розповість про правильне визначення цілей комунікації, обрання каналів комунікації, планування комунікаційних кампаній.
Реєстрація на вебінар триває до 7 квітня за посиланням.
15 квітня — «Побудова бренду»
Спікерка: Олена Тараненко, бренд-стратегиня, партнерка брендингового агентства «Тень», яке розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес. Олена розкаже про те, як бренду говорити з людьми так, щоб бути почутим, зрозумілим, прийнятим та полюбленим.
Реєстрація на вебінар триває до 14 квітня за посиланням.
22 квітня — «Правила діджитал-комунікації»
Спікерка: Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства LOBODS, digital-консультантка з понад 6-річним досвідом. Зоя Лобод розкаже про комплексну SMM-стратегію та контент-стратегію в digital.
Реєстрація на вебінар триває до 21 квітня за посиланням.
29 квітня — «Візуальні комунікації»
Спікер: Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, графічний дизайнер, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine. Ярослав розкриє питання візуальних комунікацій.
Реєстрація на вебінар триває до 28 квітня за посиланням.
6 травня — «Побудова медіапартнерств і міжгалузева взаємодія»
Карина Борзаківська, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні. PR-директорка Форуму Креативних Індустрій поділиться досвідом залучення та взаємодії із інформаційними партнерами, розповість про вдалі креативні колаборації.
Реєстрація на вебінар триває до 5 травня за посиланням.
Участь у вебінарах безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Всі відібрані учасники отримають підтвердження про участь напередодні заходу.
Довідка:
«Креативна Європа» — це рамкова програма Європейського Союзу, спрямована на підтримку культурного, креативного та аудіовізуального секторів. Метою програми є розвиток сектору культурних та креативних індустрій (ККІ) в країнах Європи, посилення конкурентоспроможності європейської аудіовізуальної продукції, а також забезпечення промоції та захисту культурного та мовного розмаїття.
Асоціація Креативних Індустрій України (англ. Creative Industries Associations of Ukraine – CIAU) – громадська спілка, яка створює продукти та надає послуги для розвитку креативних індустрій в Україні, а також популяризує українських представників культурних та креативних індустрій (далі – ККІ) на міжнародних ринках.
А ми нагадуємо, що «Креативна Практика» запроваджує весняні знижки на нові лекції та майстер-класи, опубліковані на освітній платформі.