• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

«У кожного подкасту є свої перші слова»: кампанія для підтримки нових подкастів

24 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
«У кожного подкасту є свої перші слова»: кампанія для підтримки нових подкастів
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна агенція Weirdo об’єдналася з платформою подкастів Acast для нової кампанії, керованої типом, яка розкриває деякі з «перших слів, сказаних і вигукуваних у деяких із найбільших у світі подкастів».

Після дослідження Acast про те, що кожен десятий житель Великобританії планує створити власний подкаст цього року, очолювана шрифтом кампанія First Words сподівається надихнути нові голоси зробити крок, показуючи слова інших наполовину стертими, «звільняючи місця своїм».

Для проєкту Weirdo покопався в історії подкастів Acast, щоб знайти цитати, включаючи Off Menu з Джеймсом Акастером і Едом Гемблом, The Adam Buxton Podcast, Forever35 і Dope Black Mums — дивом вдалося отримати слова «відкрийте свої серця та розслабте свої булки» на активі. Агентство переглянуло сотні годин аудіо та витіснило знайдені цитати з оригінального контексту, збільшивши їх до максимально можливого розміру на цифрових та соціальних платформах. Ресурси в кампанії пов’язані разом зі слоганами: «У кожного подкасту є свої перші слова».

Іншим ключовим аспектом проєкту є занепад уявлення типу Weirdo. «Ми показали роботу в стані зникнення, слова зникають на ваших очах і звільняють місце для ваших», — пояснює Луїс Персент, креативний директор Weirdo. Дослідивши таку кількість історії подкастингу, агентство також використало ідею цифрової історії та розпаду для візуального натхнення. Остання кампанія привносить «архівну якість» у типографіку Weirdo, і все це в надії показати, що: «Кожен подкастер — від Адама Бакстона до вашого друга — мав з чогось починати», — каже Ліззі Поллотт, старша віцепрезидентка з маркетингових комунікацій в Acast.

«Перемотавши сотні подкастів Acast, ми знайшли скромні перші слова тих (невеликих) шоу, які закінчилися великими, — каже Персент. — Деякі з цих вступів смішні, деякі шокують, деякі трохи дурні, але всі вони доводять, що як би ви не хотіли почати розповідати свою історію, Acast її почують».

«У кожного подкасту є свої перші слова»: кампанія для підтримки нових подкастів
acast-first-words-campaign-graphic-design-itsnicethat-05.jpg

Джерело


Читайте також:

Як подкасти на YouTube відкривають можливості для брендів

Подкаст Креативної Практики про кар’єру в дизайні повертається

Теги: креативподкастисуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.