• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою

19 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою
Share on FacebookShare on Twitter

Розумний та опрацьований PR — це один із найефективніших механізмів просування брендів та послуг у будь-якій інформаційній ніші. У період карантину все частіше і частіше бренди звертаються до креативних PR розсилок, щоб нагадати про себе та здивувати, як інфлюенсерів, так і їх аудиторію. Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова розповідає про організацію креативної розсилки та проблеми, з якими можна зіткнутися.

Що таке креативна PR розсилка?

Формально PR розсилка — це вид рекламної інтеграції бренду на сторінці інфлюенсера. Простими словами — це подарунок від бренду блогеру. Креативна PR розсилка передбачає нестандартний креативний підхід до цього подарунку.

23UNICORNS Аліна Туктарова

У чому полягає специфіка роботи з таким форматом PR?

На мою думку, специфіка такої роботи у гнучкості. Тут багато нюансів. Все починається, звичайно, з ідей. Зазвичай їх багато, одна креативніша за іншу. Але коли справа доходить до реалізації, то не завжди ідею можна реалізувати технічно, і тоді доводиться на ходу змінювати сценарій. А враховуючи ще й те, що час зазвичай дуже обмежений, іноді доводиться імпровізувати.

23UNICORNS Аліна Туктарова

З якими клієнтами ви працювали?

Ми працювали з різними клієнтами, це були й міжнародні алкогольні бренди, і український бренд одягу, ресторани, і навіть магазин товарів для домашніх тварин. Інфлюент маркетинг і, зокрема, розсилка прес паків добре працює для абсолютно різних сфер.

Розкажіть про ваш улюблений кейс?

Якщо чесно, майже кожен наш новий кейс стає моїм улюбленим. Напевно найулюбленіший на цей час — це Великодній прес пак для бренду Baileys. Ми зробили великі шоколадні яйця (традиційний символ Великодня), а в середину сховали пляшки Baileys. Для того, щоб дістати подарунок, блогери розбивали «крашанки» дерев’яним молотком (він йшов у комплекті). Доставляв подарунки кур’єр у костюмі білого великоднього кролика. Вау ефект було досягнуто, ми здивували не лише блогерів, а й перехожих на вулиці.

23UNICORNS Аліна Туктарова

У чому виникає найбільше складнощів?

Я б не сказала, що виникають складнощі у чомусь. Так, не завжди все проходить гладко і, як я вже казала, іноді доводиться трохи коригувати план або навіть його повністю змінювати. Але зате, коли в результаті все виходить, то результат приносить ще більше задоволення. У нас класна команда, якій під силу розрулити будь-які складнощі.

Коли варто звертатися за креативною PR розсилкою?

Однозначно, якщо є завдання отримати велике охоплення аудиторії, але бюджет обмежений. Як правило, PR розсилки обходяться для бренду в рази дешевше, ніж комерційні інтеграції. Дуже класно працюють PR розсилки, коли у бренду виходять якісь нові продукти, колекції тощо. Також зазвичай прес паки відправляють до свят. Необов’язково це може бути Новий рік та 8 березня, це можуть бути менш популярні, але більш релевантні для бренду події, наприклад, День матері або Міжнародний день блондинок.

Що б ви порадили тим, хто хоче розпочати займатися PR розсилкою?

Якщо це агенція, то я б порадила почати з організації власної PR розсилки лідерам думок, наприклад, як ми робили на Гелловін. Це дасть можливість потенційним клієнтам помітити вас. Але якщо вони навіть не помітять, то у вас вже буде готовий кейс для свого портфоліо і ви зможете пропонувати таку послугу вже наявним або новим клієнтам. Якщо ви SMM-спеціаліст, який веде проєкти та хоче пропонувати таку послугу своїм клієнтам, думаю, можна зібрати приклади успішних кейсів колег і донести клієнту чому це добре працює і чому це важливо для його бізнесу.


Читайте також:

Head of PR NGN.agency Ярослав Білодо про бізнес PR у TikTok

Теги: ексклюзивкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.