Нова кампанія Google покращує об’єднання людей, ставлячи складні питання про культуру та ідентичність.
Остання реклама бренду для британського ринку слідує за літньою кампанією, яка відбиває питання та емоції людей, коли країна вийшла з карантину. Хоча ця реклама набула легшого та радіснішого відтінку — яскравих моментів, включаючи музичні фестивалі, перші побачення та футбольні матчі, — новий фільм розкриває більш серйозні, а іноді й суперечливі питання, такі як раса, релігія та психічне здоров’я.
Реклама, створена Uncommon Creative Studio, яке також зробило літню кампанію, показує, що представники громадськості Великобританії спостерігають за іншими людьми або ситуаціями, яких вони не розуміють, а потім вводять запити у пошуку Google, щоб дізнатися про них. Наприклад, молодий білий чоловік використовує термін «Wagwan» для звернення до своїх друзів — чорношкірих, а пізніше за допомогою Google перевіряє, чи це прийнятно. Інший чоловік помічає, що його колега не поводиться так само як він на роботі, тому шукає: «Як когось перевірити».
«Чим більше ми дізнаємось, тим ближче ми стаємо»
Інші сцени включають молитви мусульман на вулиці, святкування Diwali та Cèilidh (традиційне шотландське чи ірландське суспільне зібрання).
Фільм під назвою «Hands Raised» оповідає футболіст Marcus Rashford, який разом зі спортивною кар’єрою є активістом і бореться проти расизму та бідності дітей.
«Це нормально — не знати. Бути допитливим. Бути неосвіченим, — каже Rashfor. — Це нормально — запитати. Зрештою, не наші питання визначають нас. Це те, що ми робимо з відповідями».
«Тому що чим більше ми дізнаємось, тим ближче ми стаємо», — підсумовує він.
Google каже, що мета кампанії — усунути будь-які бар’єри або стигму навколо того, що говорять неправильно, і заохотити людей задавати більш відкриті запитання, які можуть привести до більшої єдності.
Деякі моменти в рекламі згадують проблеми та події, які викликали розкол у Великобританії та інших країнах. Наприклад, молодий чоловік і жінка відвідують стінопис Marcus Rashford в Манчестері, яка була піддана вандалам влітку на тлі расистської реакції проти темношкірих гравців збірної Англії після поразки у фіналі Євро-2020.
Google також запускає білборди з потенційними запитаннями, один з яких: «Чому люди стають на коліна?» — це посилання до футболістів у всьому світі, які перед матчами протестували проти расизму.
В рамках кампанії Google запускає активацію на YouTube під назвою «The Ally Complete Cha», яка досліджує тему союзництва. У ньому будуть представлені різні знаменитості, які говорять про те, як бути кращими союзниками, з хештегом #ItsOkToAsk.



Google: «Ми хочемо не просто визнання, а кохання»
Реклама є частиною постійної стратегії Google, яка направлена приносити більше емоцій у функцію пошуку. Nishma Robb, директорка з маркетингу бренду та репутації в Google, розповіла: «Коли ви представляєте компанію, вас можуть сприймати певним чином, тож як ти підштовхнете до цього факту? Ми хочемо не просто визнання, а кохання, яке вимагає емоційного зв’язку».
Попередні спроби Google створити емоційний бренд включали такі оголошення, як ролик Super Bowl 2010 року, «Паризька любов», яка розповідала історію кохання через записи у рядку пошуку, або реклама Super Bowl 2020 року, «Loretta», яка показувала чоловіка використовуючи сервіси Google, щоб згадати свою покійну дружину.
Можливо, це були м’які наративи для вивчення теми єдності, але ця остання реклама досліджує суспільні проблеми, які вирішуються у національному масштабі.
Читайте також:
Рекламна кампанія Sandy Hook Promise проти збройних нападів у школах