Якщо ви раптом помічаєте щось дивне у власному районі, то знаєте, що треба звернутися до мисливців за привидами, аби впоратися з будь-якими надприродними силами. Однак, якщо ви побачите у своїй шафі рожевий напівпрозорий слиз, він може виявитися новою поставкою взуття від Reebok.
Цього жовтня Reebok та Sony Pictures Consumer Products запускають другу лінію одягу, натхненну кінострічкою «Полюванням на привидів», на честь очікуваного прокату нової частини «Ghostbusters: Afterlife», прем’єра якої запланована на 19 листопада. Нова колекція «Ghostbusters brand» — містить нову лінію взуття та толстовок.
Після пригод матері-одиначки та її двох дітей, які відкривають таємний зв’язок з оригінальними «Полювачами на привидів» вони починають свої пригоди. Цей фільм надав багато ідей для майбутньої лінії одягу. Нові надприродні загрози, такі, як привид із дуже зрозумілим псевдонімом, Мюнхер, представлені на новій моделі Zig Kinetica, яка відкусила язика монстру.
Бійтеся школи «Бу»
У лінійці представлені деякі знакові силуети Reebok, включаючи Instapump Fury та Answer IV, а також модель під назвою Ecto Boot, яка поєднуватиме класичну марку OG Pump 80-х років з естетикою оригінальних фільмів про мисливців за привидами. Вибрані вироби будуть поставлятися з ексклюзивною упаковкою, включаючи коробки для взуття, які посилаються на франшизу.
Instapump Fury має дизайн, завдяки якому він виглядає так, ніби він практично капає та світиться рожевим слизом. Шанувальники франшизи будуть добре знайомі з ним, у той час, як Ecto Boot має більш стриманий дизайн, який імітує сірі та чорні черевики оригінальних героїв «Полювання на привидів». Терористичні собаки вперше з’явилися в кросівках із зубастим ротом і зеленим слизом, що розбризкується по боках.
Ця кампанія продовжує зацікавлення Reebok у співпраці зі всесвітньо відомими розважальними франшизами. Reebok x Ghostbusters доступний для вікових категорій від малюків до дорослих, і буде доступний для учасників Reebok Unlocked 13 жовтня та широкої публіки 15 жовтня.
Читайте також:
Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA