• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Reebok закликає мисливців за привидами створити паранормальну лінію взуття

6 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Reebok закликає мисливців за привидами створити паранормальну лінію взуття
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо ви раптом помічаєте щось дивне у власному районі, то знаєте, що треба звернутися до мисливців за привидами, аби впоратися з будь-якими надприродними силами. Однак, якщо ви побачите у своїй шафі рожевий напівпрозорий слиз, він може виявитися новою поставкою взуття від Reebok.

Цього жовтня Reebok та Sony Pictures Consumer Products запускають другу лінію одягу, натхненну кінострічкою «Полюванням на привидів», на честь очікуваного прокату нової частини «Ghostbusters: Afterlife», прем’єра якої запланована на 19 листопада. Нова колекція «Ghostbusters brand» — містить нову лінію взуття та толстовок.

Після пригод матері-одиначки та її двох дітей, які відкривають таємний зв’язок з оригінальними «Полювачами на привидів» вони починають свої пригоди. Цей фільм надав багато ідей для майбутньої лінії одягу. Нові надприродні загрози, такі, як привид із дуже зрозумілим псевдонімом, Мюнхер, представлені на новій моделі Zig Kinetica, яка відкусила язика монстру.

Reebok закликає мисливців за привидами створити паранормальну лінію взуття

Бійтеся школи «Бу»

У лінійці представлені деякі знакові силуети Reebok, включаючи Instapump Fury та Answer IV, а також модель під назвою Ecto Boot, яка поєднуватиме класичну марку OG Pump 80-х років з естетикою оригінальних фільмів про мисливців за привидами. Вибрані вироби будуть поставлятися з ексклюзивною упаковкою, включаючи коробки для взуття, які посилаються на франшизу.

Instapump Fury має дизайн, завдяки якому він виглядає так, ніби він практично капає та світиться рожевим слизом. Шанувальники франшизи будуть добре знайомі з ним, у той час, як Ecto Boot має більш стриманий дизайн, який імітує сірі та чорні черевики оригінальних героїв «Полювання на привидів». Терористичні собаки вперше з’явилися в кросівках із зубастим ротом і зеленим слизом, що розбризкується по боках.

Reebok закликає мисливців за привидами створити паранормальну лінію взуття

Ця кампанія продовжує зацікавлення Reebok у співпраці зі всесвітньо відомими розважальними франшизами. Reebok x Ghostbusters доступний для вікових категорій від малюків до дорослих, і буде доступний для учасників Reebok Unlocked 13 жовтня та широкої публіки 15 жовтня.

Джерело


Читайте також:

Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA

Теги: креативновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.