• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Провідні маркетинг та PR-фахівці поділилися трендами індустрії на GET Business Festival 2023

19 Грудня, 2023
Час прочитання: 3 хв.
A A
Провідні маркетинг та PR-фахівці поділилися трендами індустрії на GET Business Festival 2023
Share on FacebookShare on Twitter

13 грудня GET Business Festival об’єднав понад 1000 представників підприємницької спільноти для професійного розвитку в Unit City у Києві. Понад 100 бізнес-лідерів з Uklon, Ajax Systems, OLX, Нової пошти та інших великих компаній надали інструменти зростання компанії під час війни.

Головна тема цьогорічного фестивалю  стратегії перемог. Бізнес-лідери виступали на трьох сценах за різними напрямами: «Розвиток бізнесу та інвестиції», «Маркетинг, PR та digital», «Сервіси для бізнесу / Креатив, благодійність».

У межах напряму «Маркетинг, PR та digital» фахівці ділилися новими трендами маркетингу, змінами у комунікаційних стратегіях та алгоритмах онлайн-просування.

Ведучими стали Катерина Волошина, головна редакторка mmr.ua, Ірина Прокофʼєва, ведуча 1+1, та Нікіта Добринін, ведучий ТЕТ, інфлюенсер.


Катерина Волошина, головна редакторка mmr.ua та Нікіта Добринін, ведучий ТЕТ, інфлюенсер

Секретами побудови бренда у Telegram поділилася Марія Лисиця, PR- та SMM- менеджерка в OLX Україна, Казахстан, Узбекистан, а які два канали закриють 80% онлайн-продажів, розповів Ігор Воловий, CEO & co-founder Elit-Web.


Ігор Воловий, CEO & co-founder Elit-Web

Навіщо розвивати потенціал та як це зробити під час кризи, поділилася Тетяна Шерман, керівниця департаменту маркетингу і комунікацій Академії ДТЕК. Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, креативна директорка TBWA, надала інструменти брендингу, який помітить світ. 


Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, креативна директорка TBWA
 

Топ-інструментів для масштабування бізнесу надала Каріна Дубініна, власниця мережі салонів Backstage, а як ефективно планувати маркетинг-бюджет, поділився Сергій Костя, директор з маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи. Маркетингові кампанії під час війни на панельній дискусії обговорили Роман Гурбанов, співзасновник креативного агентства Taktika, Олександра Погоріла, директорка з комунікацій UFuture, керівна партнерка UAgency, Олена Осипчук, PR-директорка Socar, Наталія Морозова, керівна партнерка рекламно-комунікаційної групи Havas Village, Ольга Захарова, директорка зі стратегічного маркетингу 1+1 media. Модераторка — Юлія Петрик, співзасновниця PR Army, засновниця Tech PR School

Про ефективність та результативність комунікаційних проєктів розповіла Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта, а тенденціями та перспективами розвитку e-commerce в Україні поділився Микита Артемчук, директор з продукту Prom.ua.


Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта

Напрям «Сервіси для бізнесу / Креатив, благодійність» був присвячений інструментам пришвидшення розвитку бізнесу та ефективній взаємодії з благодійними фондами. Ведучим сцени став Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media.

Олександра Прохорчук, директорка із залучення та розвитку відносин з клієнтами середнього бізнесу Райффайзен Банку, поділилася можливостями залучення фінансів для бізнесу під час війни. Як OLX допомагає бізнесу, розповіла Оксана Скоробреха, керівниця відділу взаємодії з бізнес-клієнтами OLX. Рішеннями Apple за сучасних умов поділився Дмитро Городецький, керівник відділу корпоративних продажів, iSpace –– Apple Premium reseller.


Олександра Прохорчук, директорка із залучення та розвитку відносин з клієнтами середнього бізнесу Райффайзен Банку

Як культурний спротив допомагає Україні на міжнародному рівні, обговорили Анна Єлісєєва, креативна продюсерка анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», Аліна Доротюк, українська журналістка, Надія Омельченко, віцепрезидентка компанії «ІТ-Інтегратор», Ірина Пікалова, генеральна директорка Студії «Квартал 95», та Світлана Павелецька, співзасновниця видавництва #книголав, консультантка зі стратегічних комунікацій. Модератор дискусії — Володимир Завадюк, керівник Big Brave Events 1+1 media.

Ще одна панельна дискусія була присвячена ефективній співпраці бізнесу з благодійними фондами. У ній взяли участь Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR  Kernel, Олена Ніколаєнко, президентка FFU USA, волонтерка, кураторка зі стратегії та розвитку фонду FFU, Валерія Татарчук, засновниця БФ «Твоя опора», Анастасія Новобранець, менеджерка з партнерств фонду «Повернись живим», Ганна Науменко, співзасновниця Асоціації родин захисників «Азовсталі», Антон Семенов, психотерапевт, соціальний психолог, засновник проєкту «Як ти, брате?». Модераторка –– Анна Ковальова, співзасновниця Badoev ID, засновниця FFU.

Організатори — бізнес/медіа бюро Ekonomika+, онлайн медіа delo.ua та mmr.ua — дякують партнерам фестивалю: генеральному партнеру OLX, офіційним партнерам VBET, «ІнтерХім», YASNO, фінансовому партнеру Sense Bank, телеком-партнеру «Київстар», головному інформаційному партнеру  1+1 media, гостинним партнерам  Unit City та Academy DTEK, інформаційному партнеру «ТРУХА Україна», алкогольним партнерам Bayadera Group, Latinium, Nemiroff, Metaxa, «AB InBev Efes Україна», солодким партнерам Lantmannen Axa, Tarta та «Київхліб», фруктовому партнеру Mandarinki, кавовому партнеру L’OR, продуктовому партнеру PepsiCo та бренду «Моршинська».

А також медіапартнерам: телеканалам «Київ», «Апостроф ТВ», «33 КАНАЛ»,  «Еспресо.TV», радіоканалам «Бізнес радіо», DJ FM, POWER FM та  Shanson, компаніям «Мегаполіс», X-Vision, Hurma, Infovision та Maikoff, а також сайтам «Ділова столиця», «Перший бізнесовий», «Апостроф», «Про гроші»,  «44.ua», Postfactum, Pay Space, Cases media, Marketer.ua, ua.news, «ЛІГА:ЗАКОН», «Економіст», «Главком», Hi-Tech, Logist.FM, Асоціації креативних індустрій України, Європейській Бізнес Асоціації.

Теги: бізнес та інноваціїкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.