За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі программатік-реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися. Глобальна статистика показує, що сукупні темпи росту продажів реклами за всі чотири квартали 2020 року становили щонайменше 97%, якщо порівняти з попереднім роком.
Причиною цьому є те, що увага аудиторії звернулася до діджитал-телебачення. Зокрема, останні дослідження WARC Data показують, що зараз у двох з п’яти онлайн-споживачів є телевізори, підключені до інтернету. Відповідно і рекламісти зробили перерозподіл своїх медіаінвестицій. Витрати на рекламу на лінійному телебаченні скоротилися на 47 мільярдів доларів за останні п’ять років, тоді як інвестиції в онлайн відео збільшилися на 39 мільярдів.
Дані Pixalate показують також, що продажі программатік-реклами на Connected TV пережили значний спад в другому кварталі 2020 року, коли перший спалах коронавірусу став на заваді численних кампаній.
В останньому кварталі 2020 року найшвидший ріст демонструє реклама в Латинській Америці (268%), якщо порівняти з відповідним періодом минулого року. В Північній Америці ситуація була значно стабільнішою, і наприкінці року ріст продажів реклами тут становить 98%.
У порівнянні з цим, регіон EMEA в 2020 році демонструє різкий спад продажів реклами на Connected TV у другому кварталі. В другій половині 2020 року повернутися до допандемічних темпів росту в цьому регіоні так і не вдалося.
В Азійсько-Тихоокеанському регіоні ріст продажів реклами впродовж року залишався практично однаковим. Пояснюється це, ймовірно, тим, що онлайн відеоконтент в цьому регіоні переглядається переважно з мобільних пристроїв. В Азії зростанню реклами на Connected TV міг би посприяти гіперлокальний підхід.
Хоча загалом продажі реклами демонструють швидкі темпи росту, слід визнати, що багатьом рекламістам буває складно ефективно задіяти рекламні формати, розраховані на Connected TV.
Тобто якщо підсумувати продажі программатік-реклами на Connected TV в 2020 році, картина вимальовується наступна:
- Продажі программатік-реклами на Connected TV за минулий рік подвоїлися, оскільки аудиторія та рекламісти перенесли свою увагу саме на цей медіаканал.
- Найшвидше зростання темпів продажів спостерігається тут в Латинській Америці. В Північній Америці рівень продажів впродовж 2020 року лишався відносно стабільним. А Європа, Близький Схід та Африка так і не відновили свій допандемічний рівень росту в цій сфері.
- Продажі реклами на Connected TV в Азійсько-Тихоокеанському регіоні протягом усього року зберігалися приблизно на одному рівні, що, ймовірно, є наслідком того, що в цьому регіоні споживачі надають перевагу мобільним пристроям.
Читайте також: результати опитування українських користувачів, щодо популярності інтернету та телебачення.