• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Про сторітелінг, маркетингові війни та історію Starbucks: добірка книг для комунікаційників

12 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Про сторітелінг, маркетингові війни та історію Starbucks: добірка книг для комунікаційників
Share on FacebookShare on Twitter

PR-менеджерки комунікаційної агенції Prcom Оксана Кучерява та Олеся Тетяноха радять колегам-комунікаційникам літературу для покращення своїх професійних скілів, загальної ерудованості та просто для натхнення.

Оксана Кучерява, PR manager Prcom
Добірка книг для комунікаційників від Оксани Кучерявої, PR-менеджерки Prcom

Марк Лівін: «Сторітелінг для очей, вух і серця»

У сучасному світі навичка гарно писати давно перестала бути прерогативою журналістів та письменників. Сьогодні кожен, хто хоче просувати свій бізнес чи лобіювати певні ідеї, на щастя чи на жаль, змушений перебувати в інформаційному полі. А для цього потрібно стабільно випускати контент. Мало писати грамотно чи фахово, важливо писати зрозуміло, влучно та цікаво — саме це допоможе вашим текстам не загубитись у шаленому потоці інформації, а в ідеалі — зачепити настільки, щоб аудиторія сама очікувала та відслідковувала вихід нових матеріалів.

Досягти такого мистецтва нелегко, але можливо. В книзі Марка Лівіна можна знайти багато інструментів, прийомів та порад, які допоможуть просунутись у розвитку свого письменницького таланту набагато швидше, ніж якщо робити це наодинці. Історія — ключовий інгредієнт для соковитої страви з тексту. Саме через призму цікавої історії варто розкривати будь-яке питання: від складної ядерної фізики до огляду серіалів, вважає автор. До того ж сама книга є чудовим прикладом того, про що пише Марк — читається легко, швидко та захоплююче. Я б сказала, що «Сторітелінг для очей, вух і серця» — маст-хев у колекції сучасного комунікаційника.

Ювал Ной Харарі: «21 урок для 21 століття»

Загальна ерудованість — не просто слова для PR-ників. Кожен, хто хоче професійно працювати у сфері комунікацій, повинен розумітись у всіх галузях життя хоча б поверхово. У часи, коли я ще здобувала освіту, було розповсюдженим твердження про те, що головне — розумітись у своїй професії, а інші предмети/знання, мовляв, це вже не так і важливо. Думаю, ви також зустрічали фрази на кшталт «я гуманітарій, я не тямлю в економіці», або «навіщо мені вивчати географію, я все одно не планую працювати у школі». Можливо, тому й існують інформаційні матеріали, які породжують фейки, дезінформацію чи відверту брехню, внаслідок чого провокують укорінення стигм, дискримінацій та інших соціальних проблем.

«21 урок для 21 століття» — це третя книга з серії видань автора, які змушують задуматись над наріжними питаннями людства. Книга не дає чітких відповідей і не нав’язує ніяких позицій. Але вона розглядає такі питання, як тероризм, націоналізм, релігія, еміграція, зміна клімату та інші з різних сторін, змушуючи читача актуалізувати для себе поглиблення у певні сфери життя. Всі частини книги об’єднані навколо одного питання: куди ми рухаємось далі? На думку Харарі, нас чекає цифрова диктатура та розвиток штучного інтелекту. Не найоригінальніші тези, згодна, але цінність думок автора полягають саме у тому, що він розвиває свої припущення у сторону прогнозу нових криз та викликів, які нас чекають у найближчому майбутньому. А це вже можливість завчасно підготуватись до них та почати обдумувати план дій.

Дарон Аджемоглу, Джеймс Робінсон: «Чому нації занепадають»

Хочу порадити саме цю книгу для прочитання колегам-комунікаційникам з декількох причин. По-перше, такий лаконічний екскурс в історію різних народів дає можливість розкласти по полицях свої уявлення про відмінності та схожості різних націй і країн, а відтак і ринків. По-друге, процеси глобалізації диктують нам потребу вилазити зі своєї інформаційної мушлі та взаємодіяти з закордонними експертами, а для цього потрібно розумітись у нюансах різних світобачень. І по-третє, аби розвивати український ринок комунікацій, варто чесно визнати свої помилки минулого, сфокусуватись на наших ментальних перевагах і користуватись успішними інсайтами країн, чий рівень ВВП значно перевищує за наш.

Для мене було відкриттям думка про те, що на успіх країн не впливають культура, клімат чи географічне положення. А що ж тоді впливає? Я не спойлеритиму і залишу вам задоволення самим про все дізнатись. До речі про задоволення: незважаючи на те, що нонфікшн-література не завжди читається легко через перенасичення фактів та пояснення складних процесів, саме ця книга видалася мені напрочуд доступною. Якби не знати, що описані у творі факти не є справжньою історією людства, можна подумати, що у вас у руках знаходиться пригодницький роман.


Олеся Тетяноха, PR manager Prcom
Добірка книг для комунікаційників від Олесі Тетянохи, PR-менеджерки Prcom

Ел Райс і Джек Траут: «Маркетингові війни»

Книгу позиціонують як світовий бестселер для нової генерації маркетологів. У ній представлені стратегії й механізми маркетингу через призму справжньої військової справи на основі праці Карла фон Клаузевіца «Про війну». Так, автори дійсно заморочились над подачею і зобразили буквами картину, де маркетинг — це війна.
Ел Райс і Джек Траут упевнені: не існує єдиного способу ведення маркетингової війни, їх існує принаймні чотири у так званому «стратегічному квадраті»: 1) оборонні бойові дії, призначених для лідерів ринку; 2) наступальні бойові дії, призначені для компаній, що займають другу позицію; 3) удари з флангу, призначені для менших компаній; 4) партизанська війна, призначена для місцевих чи регіональних компаній. Усвідомлення того, який вид бойових дій необхідний, — це найперше та найважливіше рішення, яке вам слід ухвалити.

Не обійшлось і без наочних прикладів: автори аналізують дії провідних компаній світу в найвідоміших сутичках брендів: бургерну (McDonald’s і Burger King), пивну (прорив Budweiser, Heineken і не лише), за колу (Pepsi-Cola і Coca-Cola) та інших. Своєрідна історія «як було й як було б, якби…».

Майкл Аун: «Це ж клієнт, дурнику!»

Продовження назви — «34 корисні поради клієнтоорієнтованому бізнесмену». Автор — бізнесмен, переможець чемпіонату світу з ораторської майстерності, який проявив себе в сферах страхування, нерухомості й не тільки. Текст читається легко, ніби слухаєш розповідь хорошого друга під час чаювання. Хоча деколи заводить у дебрі спікерства й страхової справи, але лише в якості прикладу й розкриття досвіду. Тут ви знайдете рекомендації про комунікацію з клієнтами, як потенційними, так і постійними, і навіть майже втраченими. Як реагувати в кризових ситуаціях, як перемагати конкурентів з сильним іменем, як формувати команду.

Після прочитання ви володітимете й цікавою статистикою. Наприклад, кожен щасливий покупець розповість у середньому п’яти особам про свій позитивний досвід, але якщо його досвід був негативним — ним він поділиться вже з десятьма людьми. Водночас 95% незадоволених клієнтів знову стануть відданими, якщо на їхні скарги відреагують добре та швидко. Як саме — розповідає Майкл Аун.

Говард Шульц: «Історія Starbucks»

Історія успіху, яка стала бестселером New York Times. Говард Шульц — американський бізнесмен, саме він привів Starbucks до всесвітньої слави. У 1987 році Говард викупив компанію у засновників, попередньо пропрацювавши в ній на позиції керівника відділу маркетингу. З того часу бренд почав активно охоплювати павутиною ввесь світ, перш за все — завдяки якісному менеджменту. Я не фанат кави Starbucks, але історія створення справжнього культу навколо бренду мене зачепила. Кейс стане в нагоді топ-менеджерам, підприємцям і тим, хто планує відкривати власну справу. Щоб мислити масштабніше, нарощувати свій бізнес, нести соціальну місію і створити міцну культуру споживання продукту.

Фото в заголовку: Laura Kapfer / Unsplash


Читайте також: Корисна добірка книг для комунікаційників і маркетологів від команди Prcom на час карантину.

Теги: PRбізнесдобіркикнигикомунікаціїлітература

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

«ОЕ. 30 років у фото та спогадах». Книжкова новинка про творчий шлях гурту Океан Ельзи

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.