Організатори фестивалю Cannes Lions погодилися дати безкоштовний доступ до свого сайту з креативними кампаніями всім молодим креативникам рекламної сфери, яким ще немає 30 років. Поштовхом до такого рішення стала ініціатива двох креативників, які створили альтернативний мікросайт, де вони зібрали посилання на всі кейси цьогорічних переможців Cannes Lions, які тільки можна знайти у відкритому доступі.
З огляду на це, незабаром секція програми LIONS Membership Love The Work.com стане доступною для всіх «голодних студентів» креативної індустрії.
Організатори фестивалю креативності Cannes Lions через пандемію COVID-19 цього та минулого року змушені були проводити всі свої заходи виключно онлайн. Відтак, новою пропозицією стала програма LIONS Membership. Вона, зокрема, передбачала доступ до кейсів та інтерв’ю з переможцями для платників щорічного членського внеску.
Ті, хто бажають приєднатися до цієї програми, мають зв’язатися з організаторами і обрати оптимальний для себе план підписки.
Як бути бідним студентам?
«Молоді та голодні» Кунь Тран і Тоан Мей, яким трохи за 20 і які є стажерами Innocean Berlin і Memac Ogilvy Dubai відповідно, звели в одну таблицю понад 300 цьогорічних кейсів-переможців з відкритих джерел.
Сайт свій на знак протесту вони назвали lovetheworkmore.com. За цей час до них завітали вже понад 60000 відвідувачів.
Після кількох тижнів переговорів з командою Cannes Lions організатори фестивалю погодилися, що молодим креативникам дійсно потрібен безкоштовний доступ до таких матеріалів для розвитку і професійного зростання.
Зокрема, Саймон Кук, виконавчий директор LIONS, схвально озвався щодо таких зусиль з метою донести кейси-переможці до широкого загалу. Він підкреслив, що організація LIONS завжди ставила за мету підтримку молодих фахівців і прагнула принести натхнення всім, хто працює в креативній сфері.
Як він пояснив виданню Adweek: «Кейси-переможці Cannes Lions будуть в безкоштовному доступі на The Work для всіх студентів та Молодих Левів, яким ще немає 30 років. Наступне покоління креативників – важлива частина нашої спільноти. Тому, давши їм доступ до кейсів-переможців, ми сподіваємося надихнути їх і підтримати їх на шляху до креативної майстерності».
На півдорозі до мети
Платформа The Work зібрала в своєму архіві понад 200000 креативних кампаній, які перемагали на фестивалі Cannes Lions за всі десятиліття його існування. Для агенцій ця платформа та зібрані на ній кейси і дані є корисним дослідницьким інструментом.
Коли команда LIONS реалізує можливість безкоштовного доступу для молодих креативників, сайт lovetheworkmore.com буде дещо змінено, але сам він залишиться.
Як пояснили Кунь Тран і Тоан Мей, ця домовленість, досягнута з організаторами Cannes Lions – то лише півдороги до мети. Чому так? А тому, що серед тих, кому за 30, теж, на жаль, не всі здатні заплатити членський внесок.