Засновники DixonBaxi Simon Dixon та Aporva Baxi відзначають два десятиліття управління своїм лондонським агентством. В ексклюзиві для Creative Boom, вони розповідають, як це — бути самовизначеним і творчо реалізованим, ігноруючи те, що індустрія каже вам робити.
DixonBaxi народився 20 років тому зі списком речей, які ми будемо й не будемо робити: ми будемо визначати свою власну долю, будемо амбітними та прийматимемо зміни; ми не будемо дурити, боятися чи вірити власному ажіотажу. Все, крім цього списку, було переосмислено щонайменше двічі. І ми, безсумнівно, все це заново винайдемо.
Ось що означає бути самовизначеним: відкинути конвенції на користь пошуку кращого способу робити щось. Потрібна мужність, щоб дотримуватися того, у що ви вірите, особливо коли ціла галузь займається чимось іншим. Але це окупається. Для нас це означало співпрацю з такими сміливими брендами, як Hulu, AT&T, British Land, History та AC Milan.
Ми прийшли туди, де є зараз, відмовившись стояти на місці. Вітаючи зміни та використовуючи речі, ми вчимося адаптуватися. Нижче наведено деякі з найважливіших уроків останніх двох десятиліть. Сподіваємося, що це стимулює вашу творчу еволюцію.
Наймайте людей, а не резюме
Щоб зробити дивовижну роботу, вам потрібна команда людей, які розуміють ваше бачення та мають власну точку зору. Навичкам можна навчитися; перспективи — не можна. Створюйте свою команду на основі того, хто вони і як вони думають, а не на основі резюме.
Залишайтеся оптимістами
Кожна кар’єра пов’язана з труднощами. Візьміть звичку проявляти себе позитивно, особливо коли це важко. Ви маєте використовувати все, що маєте для всього, що робите, інакше немає сенсу робити що-небудь з цього.
Прийміть зміни, а потім адаптуйтеся
Ви помилитеся. Ви будете кинутий виклик. Вас штовхнуть. Прийміть все це. Дайте собі свободу змінити напрямок, і вам буде набагато комфортніше в невизначеності. Розпізнавати, коли потрібно адаптуватися, і мати впевненість у тому, щоб зробити це правильно, — це різниця між тим, щоб бути хорошим або чудовим у тому, що ти робиш.
Ми завжди вчимося
Ви можете вчитися на кожному досвіді. Зберігайте невпинно відкритий розум і нагадуйте собі, що творчість не є складною — якщо ви зробите роботу, щоб знищити творчі бар’єри, з якими стикаєтесь, ви станете іншою стороною, навчившись чогось.
Нехай ваші цінності спрямовують вас
Яскравість приходить від віри в роботу, яку ви робите. З’ясуйте, у що ви вірите, і визначте пріоритети роботи, яка це підтримує. Майте сміливість керувати своїми можливостями: сказати «ні» одному, дає змогу робити щось інше.
Робота повинна розширити ваше життя
Подорожі. Зустрічі з новими людьми. Насолоджуйтесь кожним проєктом, занурюючись у нього з головою (наприклад, ми запалювали феєрверк у пустелі з Elvis для Five USA або знайомилися з жителями Нью-Йорка, спілкуючись із людьми на вулиці з Samsung). Деякі з ваших найкращих робіт будуть отримані з досвіду, який ви отримаєте під час виконання.
Почніть із незручного
Уявіть собі шкалу від 1 до 10, 1 — еволюція, а 10 — революція. Переконайтеся, що ви існуєте між 5 і 10. Ви потрапите ближче до 1, ніж починали, але, починаючи з великих ідей і рівня винахідництва, який відчуває себе амбітним і незручним, ви все одно будете чудово працювати.
Не знайдіть. Вигадайте його
Якщо ви покладаєтесь на дизайн для натхнення, ви ніколи не створите нічого нового. Зверніться до досвіду чи інших видів мистецтва, щоб зберегти культурний зв’язок. Потім переосмисліть, як усе працює; використовуйте свою точку зору, щоб створити новий спосіб чинити, переживати або думати про речі.
Це потребує часу
Кар’єра — це справа всього життя, яка вимагає наполегливої праці та великого терпіння. Занадто багато людей або не витрачають час, або просто здаються. Не дозволяйте світовій потребі в миттєвому задоволенні зірвати вашу подорож. Залишайтеся вірними речам, у які вірите — не робіть роботу, яку не хочете робити — і через 20 років ви з любов’ю озираєтеся на все, що зробили.
Читайте також:
Head of PR NGN.agency Ярослав Білодо про бізнес PR у TikTok
Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу