Щоб допомогти креативникам залишити по собі слід, компанія Google нещодавно запустила платформу Google for Creators. Мета цієї платформи — навчати та надихати креативників, незалежно від того, з яким типом контенту вони працюють (митці, фотографи, блогери тощо), а також запропонувати їм інструменти, які дозволять охопити ширшу аудиторію.
Як стверджує Google, для цієї платформи перенасичена світова павутина не становить проблеми. Натомість Google for Creators використовує ресурси інтернету, щоб донести креативну роботу до ширшої, але не менш цільової аудиторії. Серед інструментів, які ця платформа пропонує креативникам для привернення уваги, є, наприклад, формат Web Stories. Це — спосіб стилізувати контент так, щоб він був візуально привабливим (подібно до Instagram Stories).
У своєму блозі Google зазначає, що наразі креативники опублікували вже понад 20 мільйонів історій у цьому форматі, який дає авторові повний контроль над монетизацією, розміщенням та поширенням свого контенту.
Для тих креативників, які потребують поштовху в конкретному напрямку, Google for Creators пропонує спеціально розроблено анкету. На її основі можна отримувати персоналізовані поради. Наприклад, як розробити нову контент-стратегію або як можна монетизувати свій контент.
На цій платформі також розміщуються відео, за допомогою яких можна познайомитися з іншими креативниками та дізнатися їхні історії успіху.
Початок платформі Google for Creators дав однойменний канал на YouTube. Тобто попри всю її новизну сказати, що на ній замало матеріалів, не можна.
Тут, серед іншого, можна знайти відеопоради щодо того, як подолати творчу кризу, і навіть як боротися з безсонням.
У такий спосіб ця Google-спільнота намагається поділитися з креативниками тим, на чому вона сама знається, як ніхто інший: привернення уваги до контенту.
Зокрема, тут можна скористатися рядом Google-інструментів, як-от Search Console Insights, який збирає докупи performance-дані та інсайти, щоб їх усі можна було переглянути в одному місці та швидко дійти рішення.
Протягом найближчих місяців компанія планує суттєво розширювати Google for Creators.
Ознайомитися з цією платформою можна тут.
Читайте також:
Музичний гурт The Academic зробив кліп у Google Slides.