Привіт, земляни! Команда Nebo ideas agency вважає, що літо триває доти, доки про нього тривають розмови. Саме тому пропонує зараз пригадати все найцікавіше, що подарував світу серпень 2021, й тим самим трішки відкласти старт осені. Поїхали!
Музичні легенди повертаються
Почати наш дайджест хотілося б заявою: шведи — люди слова. Минулого липня ми писали про те, що гурт ABBA планує повернутися на сцену у 2021 році. Музиканти сказали — музиканти зробили.
Уперше за 4 десятиліття легенди випускають новий альбом під назвою Voyage. Реліз, до якого увійдуть десять треків, відбудеться 5 листопада. Проте дві пісні вже можна почути на YouTube-каналі ABBA.
Переходимо до ще одного камбеку, щоправда, не до такого гучного. На екрани повернувся кіт, що співає! Наприкінці весни в мережі з’явилося відео зі співучим хвостатим, яке одразу ж стало вірусним. Чотири мільйони переглядів лише на YouTube зробили свою справу, тож автор ролику вирішив записати новий трек з котом.
А гурт «Крихітка Цахес» повернувся в інформаційний простір, випустивши на стрімінгових сервісах свій дебютний альбом «На Першому Місці». Apple Music, Spotify, Deezer.
Цікаво, хто першим з брендів заколабиться з гуртами, що повернулися, для нової рекламної кампанії?
Автомобілі змінюють «раціон»
Тенденція пошуку альтернативи бензиновим та дизельним двигунам дісталася наших широт, адже днями в Україні зареєстрували першу машину на водневому пальному.
Першопрохідцем стала Toyota Mirai, що понад місяць намагалася пройти сертифікацію на кордоні. Попри довготривалий процес, автомобіль все ж заїхав на територію країни. Щоправда, зовсім скоро власнику доведеться виїхати на ньому до Польщі, щоб заправити, оскільки в Україні поки немає жодної АЗС, яка могла б нагодувати цю японську красуню.
Тим часом на батьківщині Тойоти транспортна компанія Nishida Shou почала виробляти біодизельне пальне із залишків традиційного японського супу рамен. Це стало можливим завдяки президенту організації, який розробив прилад для відділення жиру від бульйону.
Тепер Nishida Shou виробляє близько 3000 літрів палива на день, яким забезпечує 170 вантажівок власного автопарку. Меджик!
А відомий німецький автовиробник представив модель BMW i Vision Circular, яку можна повністю утилізувати. І хоча концепт у виробництво не піде, презентація дала зрозуміти, який вигляд матимуть електромобілі у 2040 році.
Упевнені, скоро компанії почнуть у своїх роликах приділяти багато уваги саме заправці та переробленні своїх автівок.
Мода не стоїть на місці
Diesel з Candiani анонсували дві нові технології для джинсової колекції — Coreva і Relast.
Coreva використовуватиме рослинну пряжу, отриману з натурального каучуку. Вона замінить еластан, який добувають з нафтопродуктів.
А пряжа тканини Relast створена із залишків виробництва еластану, змішаного з сертифікованою органічною бавовною.
Новий матеріал використають вже в осінньо-зимовій колекції.
Також Diesel відтворив найстарішу джинсову тканину в історії. Мова йде про денім, який виробляли в Генуї наприкінці 18 століття. Бриджі з цього матеріалу носили місцеві робітники.
Показ Dolce & Gabbana закінчився зливою з градом. Бренд представляв кутюрні колекції Alta Moda й Alta Sartoria просто неба на площі Сан-Марко, проте погода вирішила внести свої корективи у сценарій дійства.
В останні хвилини демонстрації чоловічої лінійки одягу гостям та моделям довелося прикривати голови від льоду, що зненацька почав падати згори.
Цікаво, що цей «перформанс» не вирізали з відео, і він увійшов у фінальний монтаж.
Ніякий град не страшний, коли презентуєш цифрову колекцію у віртуальному всесвіті.
Так і зробив Ralph Lauren в рамках своєї колаборації з соціальною мережею Zepeto. Відтепер користувачі зможуть придбати 12 представлених образів американського бренду для своїх 3D-аватарів.
Перехід у віртуальну реальність продовжується. Пророкуємо, що зовсім скоро з’являться перукарні та beauty-салони для аватарів, де можна буде зробити зачіску та манікюр для своєї 3D-копії.
Гроші рухають світ
Хто рано встає, тому Amazon дає! Компанія вирішила заохочувати працівників, які не запізнюються на роботу, щотижневим бонусом у розмірі 50 фунтів стерлінгів. Як ви вже могли здогадатися, таке корпоративне нововведення з’явилося у Великій Британії.
А Ірландія зрівняла зарплати чоловічої та жіночої збірних з футболу, що стало можливим шляхом зменшення гонорарів чоловікам. «Це не про гроші, а про рівність», — заявила нападниця команди Стефані Рош.
Apple Pay, Google Pay, NFC, PayPass, Contactless. Усі ці слова довели компанію Mastercard до того, що вона вирішила почати поступово відмовлятися від магнітної стрічки на зворотному боці картки. А й справді, який сенс її «друкувати», якщо в другому кварталі цього року 45% усіх транзакцій у світі були безконтактними? Усе, іде епоха: до 2033 року платіжна система повністю припинить використання пластикових карток з магнітними стрічками.
Ми особисто зіштовхнулися з відмовою від «пластику». Разом з українською компанією EasyPay наша команда створила креативну платформу «Місто заговорить з тобою», яка вже працює в Одесі, Львові, Запоріжжі, Івано-Франківську та Чернівцях. Завдяки проєкту тисячі людей дізналися про додаток EasyWallet, що через Bluetooth-датчики сам пропонує оплату в push-сповіщеннях. Користувачу залишається лише натиснути кнопку «Ок».
Nebo і небо
Бути ближчими до неба не складно: варто просто зняти рекламу на самісінькому вершечку найвищої споруди світу. Таким трюком відзначилася авіакомпанія Emirates, ролик якої зафільмували нагорі хмарочоса Бурдж Халіфа.
А ще в Дубаї з’явиться найбільше у світі оглядове колесо. Доторкнутися до хмар коштуватиме відвідувачам близько 30$ за «поїздку».
Тепер літо офіційно закінчилося й для нас. Розходимося, щоб повернутися сюди за місяць і прочитати вересневий випуск рубрики «Nebo на культурній орбіті». Па-па!
Заходьте в гості на сайт Nebo ideas agency
Читайте також: про мікрозавра, 769 футбольних м’ячів та інфлюенсинг — у минулій добірці трендів у рубриці «Nebo на культурній орбіті».