Don’t Look Up — це другий за популярністю кінодебют Netflix на сьогодні, який зайняв близько 4 мільйонів годин перегляду, на першому місці — Red Notice.
Новий фільм зібрав майже 360 мільйонів годин перегляду протягом перших 28 днів на сервісі, згідно з порталом Netflix Top 10 для відстеження його найуспішніших фільмів. Red Notice, тим часом набрав 364 мільйони годин протягом перших чотирьох тижнів на Netflix, а Bird Box займає третє місце з 282 мільйонами годин перегляду.
Хоча він ледь упустив свою можливість повалити найбільший успіх Netflix на сьогодні — здавалося, що минулого тижня у нього все ще був шанс — Don’t Look Up все ще є монументальною перемогою для стримера. Це другий великий реліз фільму за кілька місяців, який побив раніше встановлені рекорди за кількістю годин перегляду. До того, як Red Notice вийшов у листопаді, найкращий рекорд роками утримував фільм Bird Box, який дебютував у 2018 році.
Частково це збільшення кількості переглядів можна пояснити величезною базою передплатників Netflix у порівнянні з моментом прем’єри Bird Box (число значно зросло: за цей час до понад 200 мільйонів платних облікових записів). Але послідовні хіти, разом з успіхом таких надзвичайно популярних проєктів, як Squid Game, The Witcher (2 сезон) і You (сезон 3) — усі вони займають місця в 10 найкращих таблицях лідерів Netflix — свідчать про те, що Netflix знає, що він робить.
Фільм Адама Маккея Don’t Look Up, який дебютував на Netflix 24 грудня, висміює політизацію кліматичної кризи та зосереджується на вигаданій кометі, що мчить у космосі прямо до Землі. Двоє вчених, яких грають Дженніфер Лоуренс і Леонардо Ді Капріо, попереджають уряд США — операцією в місті клоунів керують безглуздий президент і її син, яких грають Меріл Стріп і Джона Хілл, — про невідкладність події, яка може призвести до масового вимирання, але неодноразово їх звернення ігнорується.
У розмові з The Atlantic про вирішення цієї теми Маккей підкреслив, що хоче використати комедію для вирішення такої надзвичайно важливої проблеми. «Найбільш захоплюючою ідеєю для мене було те, що це смішно, — сказав він виданню. — Ви усвідомлюєте, що ми живемо в культурі, яка більше схожа на рекламу таймшерів, ніж на реальну систему спілкування. [Як голлівудський режисер] Я перебуваю в самому центрі цього, і частина цього фільму створена через те, що я сміюся з самого себе».
Але фільм був гарантованим хітом з самого початку. Його написав блискучий комедійний режисер, у головних ролях зосереджена група акторів класу «А», прем’єра якого відбулася під час святкової перерви, і йому вдається підкреслити катастрофічну подію абсурдистським гумором та винятковою імпровізацією. Іншими словами, як зауважив Лоуренс в інтерв’ю про читання сценарію, це був «абсолютний удар» ще до того, як його почали знімати.
Вихід двох оригінальних фільмів-рекордсменів, Red Notice і Don’t Look Up, менш ніж за два місяці є величезним успіхом для стримера. Звичайно, один-два попадання можуть бути випадковістю. Але хіт-прем’єра за хітовою прем’єрою більше свідчить про успішну контент-стратегію, а не просто кидати спагеті об стіну, щоб перевірити, чи вони прилипли.
Читайте також:
Моторошний анімаційний фільм The House виходить на Netflix