• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Найголовніші думки та цифри з онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 від LIFTA.SPACE

23 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Найголовніші думки та цифри з онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 від LIFTA.SPACE
Share on FacebookShare on Twitter

Освітній простір LIFTA.SPACE розпочав свою діяльність з масштабної події. З 15 по 21 лютого тривав безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021. Реакція аудиторії на івент підтвердила актуальність нових форматів у онлайн-навчанні та необхідність переосмислення застарілих підходів класичної освіти.

Гасло трансформації об’єднало 50 спікерів з усього світу — експертів з менеджменту, маркетингу, розробки, дизайну, особистої ефективності та саморозвитку. Трансляція українською, російською, англійською та жестовою мовами тривала понад 52 години. До марафону приєдналося понад 80 тис. глядачів. Десятки актуальних тем, всебічний підхід до розвитку особистості, необмежений доступ до івенту та можливість обирати власний розклад та мову навчання — все це перетворило гасло NO LIMITS на потужний тренд форматування сучасного онлайн-навчання.  

«Зараз проєкти мають шанс на існування лише тоді, коли вони наповнені змістом, коли їх створюють люди для людей. Звичайно, ми йшли з ідеєю, безумовно, поставлено за ціль підтвердити безліч гіпотез, розроблених у ході досліджень. Але понад усе важливо було побудувати діалог з аудиторією, відгук якої — понад усе.

Марафон став свого роду запитанням для нас, а залучення людей, відгуки, рекомендації, зацікавленість експертів напередодні та під час івенту — дали безпосередньо усі необхідні відповіді та інсайти для подальшого розвитку. Неймовірна відкритість та готовність сприймати ідеї LIFTA.SPACE перетворили нашу пропозицію на бренд.

Досвід, який ми отримали, реакція, яку ми спостерігаємо, — все це доводить, що ми рухаємося у вірному напрямку і робимо те, що сьогодні потрібно людям», — підвела підсумки засновниця та візіонерка проєкту LIFTA.SPACE Ірина Курочкіна.

Нагальність самого марафону та глобальний запит щодо трансформації освітніх онлайн-проєктів наочно демонструє статистика марафону:

Інфографіка онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021

Крім позитивних відгуків аудиторії та зацікавленої позиції серед лідерів думок та блогерів, вагомим індикатором актуальності проєкту стало й бажання всесвітньо відомих фахівців долучитися до заходу. Експерти в галузях менеджменту, маркетингу, дизайну, розробки та саморозвитку виступили з промовами, взяли участь у панельних дискусіях та спілкувалися з глядачами в режимі LIVE.

Ідея NO LIMITS та заклик до дієвої трансформації лунали у кожній доповіді. Особисті кейси та досвід спікерів не лише надихнули, але й заклали практичну базу для подальших кроків у професійному та особистому розвитку кожного глядача.

«У світі майбутнього навряд чи збережеться тенденція залишатися працювати на одному місці. Ми вимушені постійно змінювати навички та опановувати щось нове протягом життя. Не усім нашим планам та прогнозам дано здійснитися, тому постійне навчання набуває неймовірної цінності. Що довше триває техно-революція, тим важливіше для нас отримувати нові знання», — підкреслив у своїй доповіді Харіш Натараджан, голова Economic Risk у AKE International, перша людина, яка перемогла в дебатах зі штучним інтелектом IBM.

LIFTA.SPACE створює онлайн-простір для надання усіх необхідних можливостей для втілення безперервної освіти, значущість якої підкреслив Натараджан.

Команда новітнього українського проєкту дійшла висновку: сучасний e-learning не пропонує нічого достатньо гнучкого, об’ємного і в той самий час комфортного та мотивуючого. Відомі освітні платформи надають якісну теорію та практику, але без живого спілкування і можливості подальшої реалізації набутих знань вони здаються неповними. Крім того, обмеження в рамках навчальних програм часто не реалізують, а навпаки, стримують людський потенціал.

«Мозок створений не для того, щоб накопичувати, а для того, щоб створювати ідеї. Для цього йому потрібен простір. [Щодо ефективності], це не щось надприродне і таке, чому треба вчитися. Необхідні навички є в кожного з нас, просто не всі це роблять постійно та послідовно», — зауважив Девід Аллен, світовий експерт із продуктивності, автор бестселеру Getting Things Done.

Аллен вважає: найліпше, що може зробити людина для того, щоб покращити свої показники та життя в цілому — звільнити голову від зайвих деталей та сформувати списки необхідних задач та проєктів. Цю систему візуалізації даних прагне реалізувати й освітній простір LIFTA.SPACE. Таких підхід допоможе кожному сформувати список власних цілей щодо розвитку та послідовно просуватися від початку до досягнення мети.

Автори концепції селф-ліфту впевнені: сьогоденна культура освіти надто застаріла. Після детального аналізу ситуації на ринку онлайн-освіти, у візіонерів простору сформувалося бачення нової живої екосистеми LIFTA.SPACE, що наразі старанно вибудовується в рамках проєкту. Результати марафону тільки підтвердили гіпотезу команди.

«Світ змінюється, адже змінюємося в ньому ми — це суть глобальної трансформації нової ери. Сьогоднішнє покоління змінює підхід до особистого розвитку і росту. Необхідність змін стає очевидною кожному.

Наша ціль — не просто створити унікальний простір для самореалізації та саморозвитку кожного, допомагати досліджувати нові можливості для зростання і долати внутрішні і зовнішні бар’єри, а змінити в цілому підхід та культуру недосконалої системи освіти і розвитку сьогодення.

Ми — проєкт нового покоління, що стирає всі зайві бар’єри. Тому що можливо все», — стверджує Ірина Курочкіна.

Ірина Курочкіна

Базис принципово нових стосунків між слухачами та експертами було закладено, і на ньому вже будується нова освітня екосистема, революційна культура обміну досвідом, навичками і поглядами. Наразі формується простір, основними характеристиками якого будуть зручність, доступність, простота та гармонійність. Ці принципи торкатимуться усіх аспектів роботи проєкту: від функціоналу платформи до ключових цінностей в комунікаціях. На сайті простору вже доступні різноманітні курси та інтенсиви, що розпочнуться уже з наступного тижня.

Команда LIFTA.SPACE щиро вдячна кожному, хто приєднався до марафону і відкрито сприйняв трансформаційну ідею NO LIMITS. Аудиторія заходу, її жага до змін та готовність до активного розвитку надихає творців освітнього українського проєкту на створення максимально привабливого, зручного та корисного контенту.

Довідка:

Lifta.Space — новий digital-простір росту, розвитку та надбання професійних та особистісних якостей. Проєкт — більше, ніж база знань. Це — екосистема, в якій кожен може набувати, обмінюватися та реалізовувати професійний досвід. Комплексний підхід до комплексного розвитку людини.

LIFTA.SPACE

Ірина Курочкіна — засновниця і керівна директорка Lifta.Space. Засновниця і екс-СЕО міжнародного маркетингового агентства Digital Chain (DC). 10 років досвіду у створенні та управлінні проєктами. Експертка з комплексних маркетингових комунікацій — понад 17 років досвіду. Понад 1600 реалізованих проектів, 200+ комплексних креативних платформ, 200+ міжнародних спонсорських комплексних розробок.


Читайте також:

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на Форумі SHKALA 2021.

Теги: навчанняонлайносвітаподіїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.