• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

На Hacka-con українські розробники створили систему з розпізнавання фільмів

8 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
На Hacka-con українські розробники створили систему з розпізнавання фільмів
Share on FacebookShare on Twitter

У неділю, 5 грудня, відбувся фінал масштабного 3-денного онлайн-хакатону Hacka-con, організованого медіасервісом MEGOGO та продуктовою компанією Parimatch Tech. Серед ідей, що перемогли: пошукова система фільмів, мобільний додаток-асистент для взаємодії зі Smart TV та агрегатор найцікавіших моментів у відео, що базується на людських емоціях та інші.

Всього в хакатоні взяли участь понад 500 учасників та було сформовано 53 команди. Із них журі обрали 9 переможців: три призових місця в напрямках та по три місця у челенджах.

Перше призове місце вибороли автори ідеї пошукової системи Cizam, що допомагає знайти фільм за кадром, скріншотом, тегом, метаданими чи навіть голосовим описом. Переможці зазначають, що переглядаючи стрічку Tik-Tok, Instagram або старі скріншоти може виникнути питання, що це за фільм. Саме для таких випадків створена система Cizam. Учасники провели опитування і виявилось, що 56% респондентів постійно не можуть знайти назву фільму, а користь цієї систему відмітили 88% опитаних. Система розпізнавання фільмів може також бути інтегрована у стрімінгову платформу.

Hacka-con
Команда, яка виборола перший приз

Володарями другого призового місця стали автори проєкту Smart TV Assist — мобільного додатку, що працює як доповнення до основного додатка, встановленого на Smart TV. Проєкт дозволяє глядачеві отримати абсолютно новий досвід перегляду, де глядач зможе взаємодіяти із трансляцією, отримувати доступ до супровідного контенту або рекламних інтеграцій партнерів.

Третє місце вибороли автори ідеї із розпізнавання людських емоцій у відео, базуючись на цьому рішенні можна створювати велику кількість сучасних сервісів — насамперед збагачення відеоконтенту метаданими для систем рекомендації та персоналізації. Також технологія буде корисна у спортивних та кіберспортивних трансляціях для створення короткого контенту.

Переможцями челенджів від MEGOGO стали: рішення для емоційного та змістовного аналізу контенту; інноваційне рішення для людей з вадами слуху, яке дозволяє повноцінно насолоджуватися переглядом фільму; рекомендаційна система на основі даних відео та MVP (Minimal Viable Product) у вигляді бота.

Переможцями челенджів від Parimatch Tech стали: онбордингова платформа для залучення нових беттерів, платформа для вирахування ймовірністі результату майбутньої спортивної події, новий досвід беттінга на основі змішування відео контенту та ставок.
Крім того, у хакатоні брали участь і співробітники компаній-організаторів, щоправда, не на конкурсній основі. Важливо зазначити, що учасники набрали найбільшу кількість балів від журі та отримали особливу відзнаку від роботодавців. Так команда розробника з MEGOGO створила можливість «зв’язати» додатки SmartTV із мобільними додаткам на Android та iOS. Маючи гаджети на одній Wi-Fi мережі, користувач може використовувати можливості телефону для управління та додатками Smart TV.

«Ми приємно вражені не лише ідеями, але й рівнем технічної грамотності учасників. Кожний проєкт має свою особливість, яку можна вивчати та продовжувати із нею працювати. Обираючи переможця, ми брали до уваги креативність, інноваційній та адаптивність ідеї до наших реалій. Усі проєкти далі вивчатиме наш технічний департамент, навіть ті, які не пройшли до фіналу. На цьому наша співпраця з учасниками аж ніяк не завершується, ми плануємо зв’язуватись, зустрічатись та допрацьовувати ідеї й намагатись перетворити їх у реальність. А що стосується переможців — віримо, що вже скоро мільйони користувачів саме таким чином шукатимуть собі кіно на вечір», — говорить Дмитро Мелков, CIO MEGOGO та журі хакатона HACKA-CON.

«Хакатон — корисна активність не тільки для команд, а й для всіх учасників. Адже ми не лише показуємо свої ідеї, а й надихаємося, ділимося досвідом та отримуємо можливість подивитися з іншого боку навіть на найбанальніші речі чи стандартні завдання. Учасники показали, що у всіх проєктах є місце для креативу та особистого челенджу. Впевнений, це не останній HACKA-CON для Parimatch Tech», — зазначає Денис Пархоменко, Head of Product у Parimatch Tech та суддя хакатона HACKA-CON.


Читайте також:

5 способів, як бренди можуть краще взаємодіяти з поколінням Z

Теги: діджиталінтернетконкурс

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.