• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Mastercard: Чому маркетинг «втілює в життя екологічність»

9 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Mastercard: Чому маркетинг «втілює в життя екологічність»
Share on FacebookShare on Twitter

Керівник маркетингу Mastercard Raja Rajamannar стверджує, що, хоча генеральний директор може бути керівником програм сталого розвитку, саме відділ маркетингу втілює ці ідеї в реальність.

За словами директора з маркетингу та комунікацій Mastercard Raja Rajamannar, маркетинг забезпечує стійкість.

Виступаючи 3 листопада на конференції Ad Net Zero Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA), Rajamannar сказав, що з усіх відділів компанії маркетинг знаходиться в найкращому становищі для розробки ініціатив у сфері сталого розвитку та розповсюдження їх переваг, допомагаючи всім іншим відділам працювати разом.

«Коли ви, як компанія, берете на себе зобов’язання щодо сталого розвитку, на справді за кермом буде генеральний директор. Він повністю відданий своїй справі, він володіє цим і керує ним. Маркетинг втілює це в життя», — стверджував він.

Проте просуванням порядку денного у сфері сталого розвитку охоплює забезпечення участі всіх відділів та реалістичне уявлення, наприклад, про економіку, що стоїть за ініціативами.

«Якщо економіка не поєднується з вашою основною бізнес-моделлю, це стає схожим на одноразовий, випадковий вид діяльності, і коли є невеликий стрес для бізнесу, ціль виходить за межі. Так не повинно бути», — стверджував Rajamannar.

Ініціативи Mastercard щодо сталого розвитку включали програми перероблювання відходів та розробку каталогу постачальників із сильною екологічною репутацією.

Компанія також попрацювала більш творчо, щоб запропонувати клієнтам можливість долучитися. Наприклад, Mastercard об’єдналася зі шведським брендом Doconomy, щоб запустити першу кредитну картку з обмеженням вуглецю. Картка DO Black не тільки вимірює викиди CO2, пов’язані з витратами власника, але й відповідно обмежує їх.

«Коли ви досягнете ліміту викидів вуглецю за місяць, картка відключається», — пояснив Rajamannar.

Історія PepsiCo

Приєднавшись до нього в групі, глобальний віцепрезидент PepsiCo з маркетингу Ana Maria Henao розповіла, як залучення кількох зацікавлених сторін у складні системи, що залучають великі компанії, постачальників і партнерів, є важкою проблемою для брендів.

«Ми усвідомлюємо, що ми, як компанія, не можемо спричинити зміни. Нам потрібно працювати разом, щоб переконатися, що ми втілимо це в життя», — сказала вона.

Це включає співпрацю з рекламним агентством, і PepsiCo вважає важливим спільні цінності. «Агентства, ми залучаємо їх як наших партнерів у цю подорож, і ми повинні переконатися, що у нас є спільна мета», — додала Henao.

Вона розповіла, як ініціатива компанії Pep Positive — наскрізний процес трансформації, щоб вивчити, як група може стимулювати зростання та створювати цінність, надихаючи на позитивні зміни для планети — розвиває цю ідею. Ініціативи бренду включали застосування більш стійкого підходу до сільського господарства та більшого використання переробленого пакування та відновлюваної енергії.

екологічність
pepsico.com

WFA Planet Pledge

Mastercard і PepsiCo є одними з брендів, які підписали угоду WFA Planet Pledge, яка заохочує CMO вживати заходів у чотирьох ключових сферах. Перший — взяти на себе зобов’язання підтримувати кампанію Організації Об’єднаних Націй Race to Zero, заохочуючи стійке нульове відновлення вуглецю в їхніх організаціях та маркетингових ланцюгах постачання.

Друга сфера полягає в тому, щоб допомогти розширити здатність маркетингових організацій взяти на себе провідну роль у кліматичних заходах, надаючи інструменти та рекомендації для своїх маркетологів та агентств. По-третє, підписанти зобов’язуються використовувати можливості своїх маркетингових комунікацій для стимулювання більш стійкої поведінки споживачів.

Нарешті, бренди, які підписали зобов’язання WFA, обіцяють зміцнити надійне середовище, де твердження щодо стійкості можуть бути легко обґрунтовані, що означає, що споживачі можуть довіряти маркетинговим повідомленням, які їм пропонують.

Джерело


Читайте також:

Україна майбутнього: де шукати екологічне пакування

Кампанія для підвищення ефективності кіно

Теги: брендекологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.