Керівник маркетингу Mastercard Raja Rajamannar стверджує, що, хоча генеральний директор може бути керівником програм сталого розвитку, саме відділ маркетингу втілює ці ідеї в реальність.
За словами директора з маркетингу та комунікацій Mastercard Raja Rajamannar, маркетинг забезпечує стійкість.
Виступаючи 3 листопада на конференції Ad Net Zero Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA), Rajamannar сказав, що з усіх відділів компанії маркетинг знаходиться в найкращому становищі для розробки ініціатив у сфері сталого розвитку та розповсюдження їх переваг, допомагаючи всім іншим відділам працювати разом.
«Коли ви, як компанія, берете на себе зобов’язання щодо сталого розвитку, на справді за кермом буде генеральний директор. Він повністю відданий своїй справі, він володіє цим і керує ним. Маркетинг втілює це в життя», — стверджував він.
Проте просуванням порядку денного у сфері сталого розвитку охоплює забезпечення участі всіх відділів та реалістичне уявлення, наприклад, про економіку, що стоїть за ініціативами.
«Якщо економіка не поєднується з вашою основною бізнес-моделлю, це стає схожим на одноразовий, випадковий вид діяльності, і коли є невеликий стрес для бізнесу, ціль виходить за межі. Так не повинно бути», — стверджував Rajamannar.
Ініціативи Mastercard щодо сталого розвитку включали програми перероблювання відходів та розробку каталогу постачальників із сильною екологічною репутацією.
Компанія також попрацювала більш творчо, щоб запропонувати клієнтам можливість долучитися. Наприклад, Mastercard об’єдналася зі шведським брендом Doconomy, щоб запустити першу кредитну картку з обмеженням вуглецю. Картка DO Black не тільки вимірює викиди CO2, пов’язані з витратами власника, але й відповідно обмежує їх.
«Коли ви досягнете ліміту викидів вуглецю за місяць, картка відключається», — пояснив Rajamannar.
Історія PepsiCo
Приєднавшись до нього в групі, глобальний віцепрезидент PepsiCo з маркетингу Ana Maria Henao розповіла, як залучення кількох зацікавлених сторін у складні системи, що залучають великі компанії, постачальників і партнерів, є важкою проблемою для брендів.
«Ми усвідомлюємо, що ми, як компанія, не можемо спричинити зміни. Нам потрібно працювати разом, щоб переконатися, що ми втілимо це в життя», — сказала вона.
Це включає співпрацю з рекламним агентством, і PepsiCo вважає важливим спільні цінності. «Агентства, ми залучаємо їх як наших партнерів у цю подорож, і ми повинні переконатися, що у нас є спільна мета», — додала Henao.
Вона розповіла, як ініціатива компанії Pep Positive — наскрізний процес трансформації, щоб вивчити, як група може стимулювати зростання та створювати цінність, надихаючи на позитивні зміни для планети — розвиває цю ідею. Ініціативи бренду включали застосування більш стійкого підходу до сільського господарства та більшого використання переробленого пакування та відновлюваної енергії.
WFA Planet Pledge
Mastercard і PepsiCo є одними з брендів, які підписали угоду WFA Planet Pledge, яка заохочує CMO вживати заходів у чотирьох ключових сферах. Перший — взяти на себе зобов’язання підтримувати кампанію Організації Об’єднаних Націй Race to Zero, заохочуючи стійке нульове відновлення вуглецю в їхніх організаціях та маркетингових ланцюгах постачання.
Друга сфера полягає в тому, щоб допомогти розширити здатність маркетингових організацій взяти на себе провідну роль у кліматичних заходах, надаючи інструменти та рекомендації для своїх маркетологів та агентств. По-третє, підписанти зобов’язуються використовувати можливості своїх маркетингових комунікацій для стимулювання більш стійкої поведінки споживачів.
Нарешті, бренди, які підписали зобов’язання WFA, обіцяють зміцнити надійне середовище, де твердження щодо стійкості можуть бути легко обґрунтовані, що означає, що споживачі можуть довіряти маркетинговим повідомленням, які їм пропонують.
Читайте також:
Україна майбутнього: де шукати екологічне пакування
Кампанія для підвищення ефективності кіно