• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Логотип IKEA: коротка історія та значення

13 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Логотип IKEA: коротка історія та значення
Share on FacebookShare on Twitter

Одна з найбільших компаній світу нещодавно зробила ребрендинг. Ikea — легендарна компанія, відома у всьому світі. Вони створювали вітчизняні товари з неперевершеним комфортом та дизайном, завойовуючи таким чином довіру своєї аудиторії. Логотип Ikea виділяється такими ж якостями. Ви очікуєте побачити абсолютно новий, креативний дизайн? Зміни незначні, але вони дійсно оновили логотип. Варто згадати, що він виглядає більш знайомим, ніж попередній, так само як і зовсім не вноситься ніяких змін.

Історія логотипу IKEA

Отже, що зробили дизайнери? Чим тепер новий логотип Ikea краще? Ну, для початку його перекроїли. Тепер він більш розбірливий і здатний належним чином масштабуватися. Водночас дизайнери заощадили тонни грошей, зберігаючи ідентичність логотипу. Хитрість полягає в тому, що всі незначні зміни, застосовані, щоб не вимагати реклами для підтримки розпізнавання логотипу нової ідеї. Їм не доведеться змінювати велику кількість маркетингових матеріалів, оскільки старі та нові символи можна використовувати одночасно.

Логотипи Ikea

Таким чином, оригінальний, добре відомий образ істотно не змінився. Однак виглядає так, ніби він щойно відвідав перукарню чи щось подібне. Він виглядає акуратно, охайно, чітко і в цілому краще. Ще одна корисна зміна — обсяг іміджу бренду. Змінена форма овалу додає додатковий простір для написів, збільшуючи її розмір. Новий символ Ikea вимагає більшої уваги, оскільки займає більше місця. Так само як і простір у буквах E та A, він також зробив їх дещо більш розбірливими. Загальний розподіл елементів був вирівняний завдяки введенню знака ®.

Звичний синій і жовтий кольори залишаються приємними для величезної аудиторії. Кольори змінилися, але їхня форма виявилася ще чистішою і тепер більше радує око.

Значення логотипу Ikea

IKEA насправді є абревіатурою, що позначає ім’я та прізвище свого творця (Ingvar Kamprad) та ферму в його околицях (Elmtaryd Agunnaryd). Кольори логотипу базуються на прапорі Швеції, оскільки це батьківщина власника. Просто, влучно і стильно. Так само як товари IKEA.

Еволюція логотипу ikea

Але чому це так спрощено? Багато підприємців намагаються створити якісь складні логотипи. Вся справа в ідеї компанії. Наприклад, у 40-х роках вони вирішили, що функціональність буде панівною у їх виробництві. І вони створили унікальний дизайн корпусу бібліотеки. Усі їхні конкуренти розробили гротескні футляри з золотими ручками та безліччю деталей, прикрас та інше. А інженери IKEA вважали, що це важливі книги й розробили класичний, мінімалістичний дизайн, який, здається, не важливіший за зміст. І з того часу їх ідентичність слідує тим самим зразкам.

Легенда свідчить, що під час однієї з ділових зустрічей на серветці був намальований оригінальний дизайн. Суть полягала в тому, щоб вловити ідею девізу IKEA, щоб вони могли згадати його пізніше. Члени компанії вважають, що це один з основних принципів. Кажуть, що гарну думку легко забути. Ви повинні залишити це на папері, як тільки спаде на думку. Принаймні так сказав їхній головний редактор. Він також створив перший чорно-білий логотип IKEA.

логотип ikea 1967

Старий добрий шрифт з логотипом IKEA

Простота, зручність, триває вічно — це девіз IKEA, що застосовується до всіх рівнів компанії. Ось чому ребрендинг, здається, непомітний для аудиторії. Однак цінителі та досвідчені дизайнери це помітили. Цей крок, безперечно, епохальний. Сам шрифт змінено в значку IKEA. Дизайнери використовували Verdana та Futura протягом десятиліть, і останній навіть мав своє унікальне трасування під назвою IKEA Sans.

шрифти логотипу ikea Futura Verdana

І тепер логотип IKEA має сучасний шрифт Noto. Це один з найпопулярніших шрифтів, що підтримується багатьма великими компаніями. Його можна застосувати майже до тисячі мов.

Отже, що робить шрифт та індивідуальність IKEA чудовими? Їх знак досить прагматичний і складається лише з кількох простих елементів. Все, що можна спростити, вже спрощено. І він все ще абсолютно впізнаваний навіть випадковими клієнтами.

Створення символу компанії

Багато людей вважає, що до таких простих форм, як овал, навіть не варто вдаватися. Вони також передбачають, що простих логотипів не повинно існувати. Потрібно все більше ускладнювати нанесенням великої кількості деталей на логотип. Не вистачає їм розуміння взаємозв’язків між кольорами та формами. І логотип IKEA також доводить, що такий підхід є хибним. Логотип, так само як і товари IKEA, містить певний абстрактний простір. Відстань разом із належним акцентуванням підкреслює дизайн елементів та їх поєднання.

Дизайн Ikea випливає з конструктивізму та авангарду. Тут поширені суворі прямі лінії. І не забуваймо про належну геометрію та монолітне оформлення. На відміну від старовинних локонів та сучасних деталей, дизайн IKEA виглядає свіжим навіть у наш час. Звичайно, це було дуже огидно в ті часи.

Як текст, так і геометричне трасування фігури легко отримати. Стиль формувався віками. Також дивно, що символи роблять свою справу навіть без написів. Ви можете просто помістити впізнаваний овал у нижній частині зображення. Таким чином, дизайнери можуть використовувати написи та зображення окремо. У компанії є багато дизайнерських хитрощів.

Еволюція логотипу IKEA

Отже, що ми можемо дізнатися з логотипа IKEA та ребрендингу компанії? Це говорить нам, що суть будь-якого логотипу — це його впізнаваність і запам’ятовування (навіть для відомого бренду). Клієнти просто запам’ятовують помітні речі. Просто як це.

Джерело


Читайте також:

Еволюція логотипа PlayStation

Дизайн логотипу Dr. Pepper: історія, значення та еволюція

Теги: брендрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.