• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

LIONS Live: чотири напрями для нетипового креативу

4 Березня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цифрових медіаканалів та технологій стає все більше, і брендам доводиться шукати нові способи взаємодії зі споживачами. Голосові асистенти, чат-боти, штучний інтелект та мультисенсорні пристрої відкривають перед маркетологами нові напрями для нетипового креативу.

То які ж тактики дійсно працюють? І яким чином технології можуть гармонійно доповнити креативні стратегії та медіастратегії брендів? Знайти відповідь на це спробували організатори фестивалю Cannes Lions, провівши масштабне опитування, у якому взяли участь 1500 креативників та бренд-менеджерів. Вони розповіли, з якими саме інструментами бренди зараз експериментують найчастіше та що вони вважають пріоритетним в ході діджитал-трансформації. Підсумовуючи результати цього опитування, під час LIONS Live було названо чотири основних новаторських напрямки, на які брендам варто звернути увагу.

1. Персоналізація

Саме це є пріоритетним напрямком для 50% брендів, що взяли участь в опитуванні. Тут все спирається на вміння працювати з користувацькими даними.

Австралійська компанія, яка продає вживані авто, перетворила старі машини на справжніх зірок шоу. Користувачі сайту компанії отримали можливість згенерувати унікальні і дуже пафосні рекламні ролики про свої побиті життям таратайки.

До дуже особистої персоналізації вдалася і компанія Mercedes-Benz, разом із BBDO Мадрид запропонувавши користувачам пофарбувати їхній автомобіль в тон кольорам одягу. Діджитал-дисплей фіксував кольори одягу перехожих і відповідно змінював колір зображеної на ньому машини.

Компанія з прокату електровелосипедів сполучила персональні дані користувачів із даними у відкритому доступі, щоб спланувати свою цінову політику. Жителі Сан-Паулу отримали знижки, розмір яких залежав від того, наскільки крутим схилом їм доводиться добиратися з дому до роботи і назад. Чим крутіший пагорб – тим більша знижка.

Звісно, у персоналізації треба вміти вчасно зупинитися. Ви, скоріше, відлякнете споживачів, якщо задієте надто багато персональних даних в рекламі. Заповнюйте прогалини даними з відкритих джерел і додавайте елемент інтерактивності до своїх кампаній.

Комічний потенціал такі напрями для нетипового креативу теж мають. Зокрема, пивному бренду John Smith’s вдалося перевернути ідею персоналізації з ніг на голову, заохочуючи споживачів купити батькові персоналізовану бляшанку пива. Але пропозиція стосувалася лише тих батьків, яких звати Джон Сміт.

2. Голосові асистенти

Для 45% брендів голосові асистенти входять в першу трійку креативних інструментів, з якими варто поекспериментувати. В 2019 році кожна третя робота, що увійшла до коротких списків Cannes Lions, використовувала штучний інтелект або голосовий інтерфейс.

Компанія Nike, наприклад, презентувала свої найфутуристичніші кросівки у найфутуристичніший спосіб – за допомогою голосового асистента. Кросівки розмели за шість хвилин.

Кампанія Canceller є прикладом того, як голосові асистенти можуть покращити обслуговування споживачів. Бразильська служба із захисту прав споживачів задіяла Алексу та Google, щоб під час дзвінка на довідкову лінію допомогти користувачам достукатися до живої людини та скасувати непотрібні їм контракти.

Вже згадувана кампанія Westworld: The Maze є по суті грою з голосовим інтерфейсом (Алекса). Фанати можуть обирати власну пригоду, переживаючи улюблені моменти з серіалу.

Activision теж скористалася можливостями Алекси для просування своєї гри Destiny 2. Вони створили для Алекси нову функцію Ghost, яка дозволяла Алексі отримувати з серверів гри інформацію про персонажа свого користувача, щоб давати йому корисні поради, зберігати улюблені налаштування тощо.

Чим розумнішими стають голосові асистенти та чат-боти, тим більшою стає їх роль в діалоговому маркетингу.

3. Геймінг

Напрями для нетипового креативу охоплюють і таку плідну сферу як геймінг. В ній зараз експериментують більше третини опитаних брендів, оскільки в наш час геймери – чималий сегмент аудиторії. Як показує досвід успішних креативних робіт, гравці прихильно сприймають кросовери між брендами та іграми, якщо контент від бренда добре вписується в контекст гри.

Одним із найефективніших підходів тут є перетворення продуктів чи послуг на ігровий контент. Особливо ефектним таке перевтілення є в AR-іграх.

Наприклад, історичний Музей НДР у своїй кампанії 2020 року «відбудував» Берлінський мур у Minecraft Earth і дозволив гравцям повалити його.

Але яким би ефективним не був креатив у дусі гри, провокативний контент може бути ще ефективнішим. Такі неофіційні моди до гри містять в собі неабиякий потенціал.

Гра Grand Theft Auto – не найгостинніше місце для прайд-параду, але організаторів Стокгольмського фестивалю це не зупинило. Віртуальну процесію було зроблено невразливою для зброї, щоб донести ту думку, що любов завжди буде сильнішою за ненависть.

Ескапізм є аспектом багатьох ігор, тож почуття захвату від пригод та відкриттів – саме те, що вимагається в цій ситуації від бренда.

4. Нетиповий шлях до покупки

Електронна комерція стала для брендів головним пріоритетом у 2021 році. Тому 60% агенцій спрямовують свої зусилля на роботи, покликані посприяти діджитал-трансформації бренда.

Тут безпрограшною стратегією є почуття ексклюзивності, як, наприклад, в кампанії онлайн-ритейлера Yoox, що помістив спецпропозиції в рекламу, яку можна пропустити. Але якщо це зробити, зі спецпропозицією можна розпрощатися.

Ще дивніша ідея знайшла своє втілення в кампанії шведської фінансової компанії Klarna. Вона провела розіграш призів, в якому могли взяти участь лише люди, які непідробно люблять кросівки. Скориставшись технологією вимірювання пульсу за допомогою камери смартфона чи ноутбука, компанія з’ясувала спершу, у кого серце калатає від вигляду кросівок.

Електронна комерція поступово набуває рис, властивих соціальним медіа. Так кампанія Amazon 2020 року спробувала уявити наступний крок в еволюції шопінгу. Під час перегляду відео на стрімінговому сервісі Amazon глядачі могли, побачивши щось, що їм до вподоби, заскріншотити цей предмет та твітнути про нього компанії. Якщо такий твіт був першим – глядач отримував цю річ безкоштовно.

Різнорідність наведених кампаній доводить, що ці ключові напрями для нетипового діджитал-креативу не мають якоїсь універсальної формули успіху. Тут можна лише порадити не забувати про соціальну взаємодію та ексклюзивність, оскільки в електронній комерції самих лише знижок та промоакцій недостатньо, щоб переконати споживача здійснити покупку.

Джерело


Читайте також: Організатори Cannes Lions підсумували ті тренди, які вони спостерігали останнім часом, і сформулювали чотири основні стратегії сучасного сторітелінгу.

Теги: Lions Liveефективністьінсайтикреативмаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.