• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

«Культура скасування» не хвилює більшість брендів

11 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Культура скасування» не хвилює більшість брендів
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з недавнім дослідженням Forrester, попри те, що феномен «культури скасування» публічних закликів до бойкоту або змін у бренді після помилкових кроків різко зріс за останні роки, більшість маркетологів не стурбовані. У звіті встановлено, що 57% менеджерів з маркетингу в США вважають, що погрози «скасування» чи бойкоту не вплинуть на продажі їхнього бренду. Близько 59% керівників вважають, що «скасування» не вплине на їхні бренди.

«Ми помітили, що: культура скасування впливає на особисті бренди більше, ніж на бренди компаній. Саме на людей може істотно вплинути ярість культури скасування, а не на компанії», — написав Майк Пру, віце-президент і директор з досліджень Forrester, у нещодавній публікації в блозі. Проте він зазначив, що компанії не завжди «застраховані від його наслідків».

Forrester визначає культуру скасування як «широко поширену громадську кампанію (часто через соціальні мережі), щоб притягнути компанію до відповідальності за наслідки уявних правопорушень».

В останні роки були «скасовані» такі бренди, як Goya Foods, після того, як два роки тому керівники зробили заяву на підтримку Трампа, і тітонька Джемайма, яку минулого року перейменували на Pearl Milling Co., намагаючись видалити бренд, заснований на расовому стереотип. Як зазначив Майк Пру, багато знаменитостей також впали в немилість своїх послідовників. Кріссі Тейген, наприклад, була «скасована» минулого року після того, як з’явилися повідомлення про її кібербулінг.

За даними Forrester, 55% дорослих в США онлайн готові бойкотувати бренд, якщо цей бренд «навмисно має неетичні ділові практики», а 53% будуть бойкотувати через неналежне поводження з працівниками.

Але існують стратегії, які бренди можуть застосувати для покращення, коли стикаються з бойкотами та суспільним негативом.

Forrester радить, щоб компанії «визнавали помилки», і виявив, що 41% споживачів повернуться до бренду, який вибачиться і визнає, що він був неправим. Такі бренди, як Aunt Jemima та Uncle Ben’s, пішли на такі поступки на крок далі завдяки капітальному ремонту бренду. Компанії також можуть переконатися, що вони «незамінні» та настільки важливі для споживача, що про бойкот не може бути й мови. Нарешті, Forrester виявив, що бренди повинні «підтримувати цінності компанії», оскільки 22% дорослих споживачів бойкотують бренд, який не поділяє їх цінності.

Додаткова інформація

«Культура скасування» — відносно нова тенденція в медіапросторі. Завдяки глобальному поширенню соціальних мереж, блогів і ютуб-каналів майже не залишилося людей, які б не стежили хоча б за однією медійною особистістю. Цілком закономірно, що з часом інтернет-спільноті знадобився важіль контролю над тими, хто перевершує їх за соціальним статусом і рівнем впливу — і таким стала cancel culture, або «культура скасування».

Автор цього терміна наразі невідомий, однак cancel culture стало словом 2019 року за даними австралійського словника Macquarie Dictionary. Там трактують цей вислів як онлайн-феномен бойкоту громадських діячів, які говорять або роблять неправильні (на думку інтернет-спільноти) речі. Як синоніми використовують «культура бойкоту», «культура виклику» або «культура обурення».

Ключова ідея й завдання «культури скасування» — залучити відомих особистостей до відповідальності за «порушення» соціального або політичного характеру. Це можуть бути як некоректні висловлювання, так і дії, визнані інтернет-спільнотою девіантними (такими, що відхиляються від загальноприйнятих норм) або злочинними.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Найпопулярніші маркетингові тенденції у 2022 році

Теги: новинирозвитоксоціальні мережісуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.