Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор та керівник платформи Анатолій Попель.
У випусках звучатимуть розмови з різноманітними представниками креативних індустрій про залаштунки цих самих індустрій.
«Сьогодні “Креативна Практика” — це вже спільнота. Не лише студентів, але і фахівців, з якими ми спільно створюємо продукти. І ми часто думали про те, як багато цікавого вони можуть розповісти. Не в форматі лекцій чи курсів, а в форматі відвертої та живої розмови. Адже, знаєте, не все можна розкласти в формат прямої та послідовної теорії. Життя вносить зміни. Практика відрізняється від підручників. І тому ми спробували зробити декілька розмов з фахівцями, чиїм досвідом цікавились, і нас приємно вразила готовність відверто ділитись досвідом», — розповідає Анатолій Попель.
«Креативна Практика» планує випускати подкаст щотижня. Він уже доступний для прослуховування на Apple Podcasts, Google Podcasts, НВ Подкасти і MEGOGO.
Тематична рамка вийшла широкою, але ключовою цінністю свого формату «Креативна Практика» вважає відвертість та готовність говорити про корисні практики та болі ринку.
«Ми намагаємось робити формат корисним та відвертим. В нас був крутезний ефір з Мішею Самоваровим про рекрутинг дизайнерів очима компанії. А, наприклад, з Юрою Гладким з GRAPE ми говорили про вплив Майдану на становлення українських креативних індустрій, про те, як вони залежали колись від Росії, а ще про те, як їхня агенція якось втрапила в півторамільйонний борг, і як потім через цей виклик трансформувалась. З Сашею Кагором ми говорили про те, чому їм колись довелось взагалі продати агенцію, і чого його ця історія навчила. Для мене неоціненно, що ми маємо тепер цей формат. Думаю, в нас ще багато цікавих розмов попереду», — додає Анатолій Попель.
Вже зараз можна прослухати ефіри про:
- Трансформації та кризовий менеджмент в агенціях з Юрієм Гладким, CEO креативної агенції Grape,
- Фах актора озвучування і те, як взагалі відбувається озвучування кіно, з Кирилом Нікітенком, професійним актором, актором дубляжу та озвучування, українським голосом Сільвестра Сталлоне,
- Роботу продуктових дизайнерів із Даниїлою Мунтян, продуктовою дизайнеркою,
- Запуск кар’єри дизайнера з Михайлом Самоваровим, артдиректором League Design Agency,
- Історію агенції Hexagon і те, як з локальної чернівецької команди їм вдалось перетворитись на цифрову агенцію з представництвами в Таллінні та Хошиміні, з Дімою Бойчуком, співзасновником Hexagon Agency,
- Історію Meat Agency. Про те, як вона виникла, як почала продавати дорогі проєкти, як (і за скільки) зрештою була продана, з Сашею Кагором, в минулому — графічним дизайнером, власником агенції MEAT Agency, а наразі — мультидисциплінарним дизайнером з основним напрямком в UX дизайн,
- Дизайн-системи в інтерфейсах з Євгеном Демченком, артдиректором цифрових проєктів 1+1,
- Візуальний словник з Костею Тищенком, артдиректором TBWA\Ukraine.
Нагадаємо, «Креативна Практика» — це онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях, створена командою CASES за сприяння креативних компаній України.
А за цим посиланням ви можете прослухати всі випуски подкасту «Креативний дайджест». Щоп’ятниці «Креативний дайджест» від Асоціації Креативних Індустрій України збирає найгарячіші новини, думки та історії із ваших улюблених джерел.