• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Конференція digital-chill: інсайти, коктейлі та діджей-сет

22 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Конференція digital-chill: інсайти, коктейлі та діджей-сет
Share on FacebookShare on Twitter

Кожен діджитал-фахівець за своє професійне життя буває на десятках лекцій та конференцій як відвідувач, організатор чи спікер. А може і все відразу, як пощастить. Як ці заходи відбуваються, усі пам’ятають: серйозно, напружено та часто виснажливо. Креатори OMG agency розповідають як дізнаватися нове з задоволенням, легко, під звуки качового діджей-сету від SEMPAI та виступу KALUSH.

Ми вирішили організувати конференцію digital-chill — пізнавальну діджитал-вечірку без формальної атмосфери та запліснявілих презентацій про 4P маркетингу.

Насамперед ми хотіли створити атмосферу заходу, щоб з першої секунди реклами потенційний відвідувач розумів — «це щось незвичайне, це чіпляє». Так з’явилася концепція digital-chill: з коктейлями від Finlandia, покерним столом від GG Poker та афтепаті з діджей-сетом.

Цю ідею ми втілювали скрізь: від вибору локації до дизайну мерчу. Відвідувачі jдразу на вході отримували стікерпак з життєвими фразами про роботу діджитальника, блокнот для геніальних ідей та необмежений доступ до чипсів та сухариків від партнерів digital-chill: Flint та Chipster’s.

Це також вплинуло на спікерів: вони відчули себе не як біля шкільної дошки, отримали максимум уваги від позитивно налаштованої аудиторії з позитивним настроєм.

Конференція digital-chill

Декоратор та дизайнери створили 5 фотозон, кожна з яких «втілювала» один з напрямків діяльності OMG agency: O:PR, Telegram agency, SHUM, G:HACK і, звичайно, OMG agency.

Ну а найголовніше — це Діджітал-чел. Він — втілення всієї життєвості, з якою щодня стикається наша цільова аудиторія: дедлайни, дивні клієнти, риба в офісній мікрохвильовці та неіснуючий бюджет. Діджитал-чел пізнав це на своїй діджитальній шкурі, все знає та розуміє. Він став головним інструментом просування та був скрізь: на сайті івенту, у публікаціях ЗМІ, стікерпаці, блокноті, програмі, на заході та навіть у виступах спікерів.

Активно готуватися до digital-chill ми почали у серпні. Фактором «невідомість», як і завжди в останні 2 роки, лишалося можливе введення додаткових карантинних обмежень. Спойлер: так і сталося, але це не завадило проведенню digital-chill, бо ми підготували безплатні експрес-тести для всіх учасників.

Локацією для чілу обрали PM HUB, де раніше проводили конференцію наші партнери — лейбл ENKO. Оформлення місця максимально збігалося з концептом digital-chill: напівтемний зал з масивними шторами, зручні диванчики біля теликів з приставками, на яких можна зіграти в Mortal Combat.

Спікери digital-chill — окрема любов. Обираючи, кого запросити виступати, ми орієнтувалися на те, що нового і по-справжньому інсайтного може розповісти людина. Зупинилися на найкращих: тих, з ким співпрацюємо, захоплюємося реалізованими проєктами та надихаємось на нові звершення. Представники Atlas Weekend, SHEVCHUK BÜRO, Мінцифри, Snack Production, OPPO, INTERTOP Ukraine, проєкту «Чоткий паца», YULA, Aviasales, ENKO, OMG (адже нам теж є що розповісти) та інших компаній цілий день ділилися знаннями та чіловим настроєм.

Конференція digital-chill

Про digital-chill розповіли у 43 матеріалах, завдяки чому отримали понад 400 тисяч органічного охоплення. Також ми зібрали близько 400 гарячих лідів, продали 134 квитки та зібрали 175 активних учасників у Telegram-чаті digital-chill.

А ще залучили 5 партнерів та 7 медіапартнерів. І ми відкриті до нового партнерства, адже у 2022 році організуємо наступний, ще чіловіший digital-chill, пишіть!

Ну а найголовніше — 90% відвідувачів були задоволені івентом на максимум, публікації в соцмережах говорять самі за себе.


Читайте також:

Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди

Теги: креативрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.